|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 17-September-2008 kl. 18:59 |
Hejsa. Jeg synes jeg hørte noget med at Squeezebox software er blevet integreret på en eller anden måde i Synologys firmware. Hvad betyder det, skal man så ikke installere noget på Synolgyen før det kører, eller hvordan? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Den nye firmware (endnu på trapperne!) fra Synology har integreret "Package Management", som giver nem mulighed for at importere software-pakker i et bestemt format. Den første pakke som Synology sender ud er SqueezeCenter og dermed kan du få en officielt supporteret udgave og er ikke længere afhængig af SSODS. Så vidt jeg ved har flipflip også haft en finger med i spillet med denne pakke, men de foreløbige rapporter (beta-testere) peger på at der er lidt problemer med den nye pakke i forhold til den nuværende udgave af SSODS!
/Tommy |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
det lyder fandme lækkert at Squeezecenter nu skulle blive integreret i FW til Synology'en! Så kan man jo håbe at det kommer til at arbejde bare lidt hurtigere sammen og at søgetider på bl.a "Genre" ikke vil ligge på 10-11 sek mere. Så kommer Hibernate vel også til at virke ordenligt......igen - nu hvor man ikk behøver at installere SSODS mere.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Det med hibernate er jeg også lidt spændt på - selvom mit nuværende setup faktisk er næsten perfekt dér - men problemet med hibernate ligger vist ikke i SSODS, men i selve SqueezeCenter - ved dog også at dét er blandt de issues der er (forsøgt) løst i den nye firmware.
/Tommy |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Hvor har du al den gode information fra, synesikk rigtig jeg kan finde noget om det inde på Squeezebox' forum? Og hvor langt er de med en ny FW, de kører jo allerede med én Beta-FW for den skal vel først lige med Officiel?? |
|
![]() |
|
![]() |
Det er firmware til Synology-boksen - så det er primært inde på Synology's forum jeg læser det - og den nye firmware kommer vist i morgen (mandag) så vidt jeg ved.
Derudover kan jeg så afkræfte at flipflip har haft en finger med i spillet - det har han hvert fald selv benægtet. /Tommy |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der ny firmware (v. 0722) fra Synology - nu også med en lille SqueezeCenter-pakke - dvs. en mere officiel installation end SSODS - men de sidste "rygter" fra beta-testen var ikke 100% i orden!
/Tommy |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Er der nogen der har prøvet hvor godt det kører med 722?
Har netop modtaget min squeezebox duet i dag og har en synology 207+ Er helt ny i det her... Skal jeg bare hente seneste opdatering på synology.com? Hvordan sætter man squeezeboxen op til at finde NAS'en? |
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Lidt OT: Jeg så at man kan installere Squeeze center på D-Link DNS-323 på dette link: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?p=339254 Nogen der har prøvet dette? |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Jeg har lige sat Duetén op til at køre fra synologyen, det lader til at køre fint fint her.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Med pakken fra Synology eller med SSODS? - hvordan virker det med dvale-tilstand? /Tommy |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har brugt pakken fra Synology. Det lader til at alt virker perfekt, også dvale osv. Covers er der også styr på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |