|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 17-Juni-2007 kl. 11:45 |
http://entertainde.terratec.net/modules.php?op=modload&n ame=News&file=article&sid=269
Hvis man er til iPod-religionen (jeg er til Creative!), er den jo ganske smart... pris 349 euro... kris Redigeret af kris - 17-Juni-2007 kl. 11:47 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
En lille advarsel !!! Har netop købt denne Iradio fra Noxon: http://www.terratec.net/en/products/NOXON_iRadio_for_iPod_16 231.html Med den nuværende firmware er det ikke muligt at modtage nogle stationer fra Danmarks Radio. Wireless link indikator viser ikke signal styrken Jeg har kontaktet Terratec/Noxon support og de har p.t. ingen løsning på dette PS: Jeg have før den gl. Noxon Iradio ( sølv ) og der var ingen problem med de forskellige streams fra DR
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
OK, så har de måske droppet vTuner?
Det var sørgeligt, for det er netop det stærkeste ved Noxon ![]() Så skal man betale for den selv (30 $) Ellers er det kun gennem Twonky, at man kan få netradio. Det har jeg jo af gode grunde ikke prøvet, for jeg har en gammel Noxon 2 audio ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg skulle ikke have skilt mig af med den gamle Noxon...men Terratec support har lovet at gå videre med det til Deres"product management" Og en ting er sikkert jeg vil ringe til dem mindst en gang i ugen indtil der foreligger en ny firmware der fixer problemet ( de kommer til at hade mig)
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Men kan du ikke bruge dit gamle abonnement til din nye Noxon?
Svjv var det noget med at indtaste en MAC-adresse, og så havde man adgang til ALT ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Problemet her er at alle radiostationer ligger på den, men når DR's kanaler vælges kan de ikke afspilles.......alle andre kanaler i DK kan modtages bare ikke DR's og der er heller ikke problemer med udenlandske stationer Jeg har prøvet at lægge de forskellige "streams" ind under favoritter jeg har fundet herfra http://www.dr.dk/netradio/ ,men de vil bare ikke. Den starter med "buffering " og så sker ikke mere. Og Terratec support har forsøgt det samme ...og med samme resultat. |
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
-edit- ignore, min gamle sølv virker fint - men det har vi jo konstateret ;)
Redigeret af Matzon - 12-November-2008 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
![]() |
Det her er da godt nok en showstopper for Noxon i DK
![]() Jeg håber, at det er et isoleret problem! Der er mange - i denne tråd i hvert fald tre ![]() Vanligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, du kan ikke gå fra Menu->'Internet radio' til 'Countries' til 'Europe' til 'Denmark' osv?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo, det kan jeg godt, men det er samme problem. Jeg tror kun problemet eksisterer på den model jeg linkede til tidligere. En af mine venner købte samme model og har samme problem. Så der er kun et at gøre.....vente på en ny firmware og stresse Terratec support. PS: Glemte at nævne at Podcast fra DR fungerer uden problemer Redigeret af BRAS - 13-November-2008 kl. 08:22 |
|
![]() |
|
![]() |
------- UPDATE ------------ Endelig, kom der d.d. en ny BETA firmware fra Terratec, som fixer de forskellige streams fra DR. Det holdt hårdt efter at have sendt dem adskellige mails som de ikke svarede på. Hvis andre skulle have samme problem ligger den her: http://ftp.terratec.de/HomeEntertainment/NOXON_iRadio_for_iP od/Updates/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |