|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
h_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 12-November-2008 kl. 23:35 |
Jeg vil gerne have min HD-XE1 koblet til nettet har været i en edbbiks og høre efter muligheder for hvordan det kunne gøres, og han sagde man kan få en box som modtager det trådløse signal og kan sende det videre til afspilleren, men det var ikke noget de solgte
![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Wireless ethernet bridge.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Denne kan eventuelt også brues. Jeg har brugt den til Dreambox og det virker meget fint. http://lynge-parabolservice.dk/product.asp?product=23620
|
|
![]() |
|
h_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Mange tak for hjælpen, prøver at se om jeg kan finde sådan en, nok noget nemmere nu hvor jeg ved hvad jeg skal lede efter
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |