recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billig router: helt blank! :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillig router: helt blank! :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Emne: Billig router: helt blank! :)
    Sendt: 14-November-2008 kl. 17:22

Hej, skal ned i den lokale Computercity og købe en router skal bruge den til bærbar og Ps3, den skal også kunne bruge kabler da det nok vil være en fordel ved spil? jeg forstå jo intet alle ser ud til at kunne det samme, men prisen er helt op og ned, hvad skal jeg vælge ?

Hvad er 54mbit ikke godt nok til ? lyder da vildt hurtigt, vil selvfølgelig havde den billigst mulige, man er selvfølgelig klar til at betale hvad det må koste men vil dog vide hvad jeg betaler for, den skal selvfølgelig bare virke 100%

Farve og form don't matter den skal jo ikke stå fremme eller vises frem 

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2008 kl. 18:43
Jeg er ked af at linke til en helt vild pris: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=181069&se archArea=products&Soegeord=wrt54g

Jeg har selv routeren, og den er legendarisk.  Se fx. udvidelsesmuligheder her: dd-wrt
Jeg købte faktisk én til min svigermor til 271,- for 4-5 måneder siden, så det burde være muligt at finde en billigere end dem i mit link...
Det er dén router, som jeg køber til alle i venne- og familiekredsen, når de beder mig om hjælp.

Jeg har den selv, og jeg har installeret dd-wrt, hvilket giver mig mulighed for at skrue lidt op for sendestyrken, idet min ældste søn bor i vores gæstehus, som ellers ville have lidt dårlig dækning...

Venligst
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu