|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() Sendt: 15-November-2008 kl. 09:55 |
|
Hejsa har lidt overvejet denne receiver http://www.spar-momsen.dk/shop/onkyo-tx-sr605-soelv-1907p.ht ml er det et udmærket køb, jeg har to super gode dog gamle højtalere, men vil måske udbygge med tiden, nogen anbefalinger der.
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Skulle være en rigtig god model, men prøv også at høre hvad Christian fra CSN-Teknik har at fortælle.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Hvis det er parallelimport de kører med, kan du jo ligeså godt selv købe i Tyskland og der kan du få en TX-SR606 til samme pris.
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
CSN-Teknik har en Onkyo TX-SR 606 (Demo model), 606 er den ny
udgave af 605: 1 stk. Onkyo TX-SR 606 Surround receiver sort demo model. Pris 4.995kr. nypris 5.495kr. Aldrig spillet kun ud pakket og vist til kunde. Inc. 1 stk. Supra HDMI kabel på 1 meter. ![]() HUSK at CSN-Teknik lev. den og sætte den op for dig ![]() Redigeret af Startrek - 15-November-2008 kl. 18:37 |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Når besparelsen er så "minimal", så ville jeg personligt aldrig, købe et paralleimporteret produkt - hvilket denne receiver er. Hvis uheldet skulle være, så får du højst sandsynligt masser af problemer med garanti, fragt osv.
Som tidligere nævnt, hvis CSN-teknik har sådan en "demo" til salg, så er pengene givet meget bedre ud, kontra det lille beløb du vil spare, hvis du handler hos den pågældende forhandler (som du selv linker til) /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, CSN-Custom Cables, Nordost, Supra Redigeret af zirio - 15-November-2008 kl. 18:33 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Nåja, en besparelse på ca. kr. 1.850 er jo minimal
![]() Har man brug for god service og opstilling så er Christian´s tilbud fint. Men Zirio, drop det fis med, at male fanden på væggen. Har du undersøgt den omtalte leverandør´s renomé ? De gange jeg har haft problemer med de ting jeg har købt i Tyskland har servicen været meget meget fin. 1. En bodyshaker havde løsnet sig fra ophæng, leverandør i Tyskland sender fluks en ny. 2. En Toshiba HD DVD afspiller hænger under opstart, hd dvd afspiller sendt til Tyskland indenfor 14 dage ny retur (de skulle lige teste den, fejlen var periodisk). Efter ca. 2 mdr. kommer jeg i tanke om jeg ikke har fået oplyst dem om fragtomkostninger, som de selv bad om, så de kunne refundere mine udgifter. Jeg sender en mail med oplysninger om konto-nummer og beløb (kr. 230,-), samme dag er pengene overført. 3. En SUB-enhed brænder af, leverandør i Tyskland giver besked om den bare skal indleveres til UPS, de har aftale om forsendelse for modtagers regning. Jeg sender dog aldrig enhed, da jeg mener fejlen er selvfoskyldt. Dette er tre forskellige leverandøre som yder en korrekt service, så jeg er nu ligeså tryg ved at handle i Tyskland som i Danmark. PS: P.t. har jeg en afspiller til rep. hos Tapeconnection, det er så 4. uge vi skal i gang med på mandag og de har IKKE gjort opmærksom på refundering af porto, nu er jeg så spændt på om jeg skal kæmpe med dem om portorefundering. |
||
![]() |
||
Aphex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
![]() |
||
Aphex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|
2900 kr for 606
![]() |
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Har før handlet hos hjemmesiden som Aphex linker til, og der var ingen problemer.
|
||
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Du har da nøjagtigt den samme købelov som på et ikke parallel importeret produkt - hvorfor skulle der være problemer med fragten? |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Er vel nemmere at håndtere dansk købelov, og retur til dansk forhandler. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske, men hvis du læser om mine oplevelser med tyske forhandlere har de været ovenud positive, men ligesom der i Danmark findes dårlige forhandlere, findes disse også i Tyskland. Kan man ikke kommunikere på engelsk eller tysk er det selvfølgelig nemmere med dansk forhandler. Jeg har da også læst om dårlige oplevelser med tyske forhandlere, så uanset hvordan man vender og drejer det, ved man ikke hvor god forhandler man har fat i, før man skal bruge service og på det punkt har jeg kun hørt positive ting om CSN-teknik. Christian har så vidt jeg ved, et fantastisk højt serviceniveau ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |