|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 00:10 |
Jeg leder efter en dansk forhandler af Teufel højtalere. Jeg skal bruge et 2.1 system til mit mediecenter og har kig på deres "Motiv 2" system.
Jeg har dog kun kunnet finde forhandlere i Tyskland. Nogle der har kendskab til en dansk? Til info kan det nævnes at Teufel også har nogle ret lækre 5.1 systemer til Pc'en, eller media centret ;) Mvh. PS: Kan jeg evt. bare bestille fra en tysk forhandler, og stadig have min 2 ugers fulde returret hvis der skulle være noget? Pft. |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
14 dages returret ved fjernsalg er pga dansk lov, så derfor er det bestemt ikke givet at en tysk forretning giver samme vilkår. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Den danske fortrydelsesret er vedtaget efter et EU-direktiv, så der er også fortrydelseret i resten af europa, der er dog foreskel på længden. Tyskland har 14 dages fortrydelsesret. http://www.forbrugereuropa.dk/dansk/fakta0/ehandel/fortryd0/ |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Derudover er der følgende forhold: Betal med kreditkort Den mulighed har du derimod ikke, hvis du betaler via en bankoverførsel eller på anden måde overfører pengene til sælger. Pengeinstitutankenævnet har i en afgørelse udtalt, at betalingsmåden PayPal skal sidestilles med betaling med kreditkort. Banken, som tabte sagen, er imidlertid uenig i afgørelsen, og den prøves derfor nu ved domstolene. Forbrugerombudsmanden er indtrådt i sagen til støtte for forbrugeren. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
@Sandal: Rart at vide inden for EU. Specielt er der mange i DK der 'forbryder' sig imod denne:
Har selv oplevet Midt-Data forsøge at undsige dette da jeg bestilte vare via nettet som jeg selv afhentede. Går den så går den... Redigeret af Hodor - 16-November-2008 kl. 00:58 |
|
![]() |
|
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Tak for svarene, så fik vi den del af sagen afklaret. Jeg behøver med andre ord ikke bekymre mig om hvorvidt jeg handler hos en dansk eller en tysk distributør.
Der er højst sansynligt blot lidt højere fragtomkostninger og evt. længere leveringstid. |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
... men til gengæld er det med al sandsynlighed også billigere ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE]
... men til gengæld er det med al sandsynlighed også billigere ![]() [/QUOTE] Well, det er lidt svært at sammenligne, siden der ikke ser ud til at være en dansk forhandler af Teufel :) Men jo, i såfald ville der nok være er par hunderede at spare i forhold til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |