recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs USB harddisk ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs USB harddisk ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs USB harddisk ?
    Sendt: 16-November-2008 kl. 13:38

Undertegnede ønsker at tilføje en trådløs harddisk til mit mini-trådløse netværk bestående af en bærbar Dell PRECISION M70, Canon MP600R printer og Zyzel P-2602HW router/accespoint med fire Ethernet tilslutninger.

Har en i dag en 500Gb USB harddisk fra Maxtor, som er tilsluttet min dockingstation, men kan den harddisk på nogen måde komme til at arbejde trådløst i mit netværk.

Læst om Linksys Networdk Storage Link NSLU2 server på flg. link: http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=142005&am p;am p;am p;am p;am p;SamleMenuID=11&gruppe=1007&Extended=&SiteID=1& amp; amp; amp; amp; amp;Show_description=0&serie=&producent=Linksys

En harddisk tilslutning til denne server gør den vel ikke trådløs, hvorfor jeg ser frem til forslag og løsninger på mit lille problem.

På forhånd tak

mvh
Ole Kaare

PS: Er bekendt med, at D-link har en trådløs harddisk-controller, men mener ved tilslutning af en f. eks 500Gb harddisk, at kun de 300Gb er synlig, ligesom kabinettet ikke understøtter WPA2 kryptering, som jeg anvender.

Redigeret af okaare - 19-November-2008 kl. 21:12
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu