|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 21:15 |
Hey jeg kan ikke få sat NFS rigtigt op, nu har jeg prøvet en mil. gange og jeg fatter nadar
![]() ![]() Er der en der kan forklare på en simpel måde (så en windåse bruger) hvordan jeg får det op og køre....syntes jeg har prøver at følge div. guider, men det lykkes ikke Eller endnu bedre, er der en, der bor på vestegnen og skal tjene lidt penge, jeg er desperat nu |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvilken TViX og hvilken Synology. Jeg kan sige at NFS ikke virker på en 101J - jeg har fået tilbudt et motherboard fra en 106J fra Synology til kr. 350,- inkl fragt i stedet for. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
En tvix 6500 og en synology 107...det skulle kunne virke, der er bare mig der er linux mongol
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvis du har opgraderet din Synology til nyeste FW version 722 (der er vist lige kommet en 726), gøres det hele jo via GUI'en - dvs sætte et par flueben. Jeg kan lige se hvad jeg har gjort når jeg kommer hjem.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jep det har jeg´, men kan stadig ikke få det til at spille
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay nu kan jeg da se mine mapper, men jeg kunne nu godt tænke mig at lave det sådan, at når jeg går ind i musik ligger mine musik filer der, samt når jeg går i foto ligger mine foto der, er det muligt at lave over netværket???
Redigeret af Sert - 17-November-2008 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
![]() |
Mener det ikke. Det er kun lokale filer den viser. Ikke specielt smart når man faktisk kan køre uden HDD.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Hvorfor bruger du ikke bare SMB (Alm Windows) netværk fremfor NFS ?
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
Fordi jeg troede man kunne få vist sine filer i de respektive mapper... MEN hvis jeg smider en disk i tvix'en vil det kunne lade sig gøre ved at lave 3 mapper der hedder photo, music og video derfor forstår jeg bare ikke hvorfor det ikke kan lade sig gøre over netværket...jeg troede at hvis man skrev adrassen til roden ef disken \\192.168.1.221\volume1/media så kunne det lade sig gøre...det er nok bare mig der har forstået guiden helt forkert så Sert |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |