|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kslotha ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Marts-2007 Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 21:17 |
Jeg skal have nyt tv og i samme ombæring også nyt surround. Jeg er kommet frem til, at jeg køber et Panasonic 42PZ80 eller 85 sammen med en HDD EX78. Dertil skal jeg så have noget lyd og jeg vil godt holde mig til Panasonic grundet viera-link og minus rod i reolen... Jeg er ikke lydentusiast, men vil gerne have det bedste til ingen penge når jeg nu alligevel skal ud og invistere. Mit budget ligger på ca. 18000,-, hvoraf de 12500,- bliver brugt til tv og hdd-optager, altså kr. 5500,- tilbage. Jeg vil gerne kunne opnå et anlæg hvor jeg kun skal trække et enkelt HDMI-kabel fra tv til reciever, som skal fungere som gennemsløjfning til tv-et. Ydermere skal recieveren kunne afspille de fleste lydformater. Jeg har kigget på Panasonic SA-BX500 og SA-XR59, men kan ikke gennemskue forskellen. http://www.panasonic.dk/html/da_DK/1737803/index.html http://www.panasonic.dk/html/da_DK/1451368/index.html Hvis jeg nu vælger en af disse recievere så har jeg jo ikke ret meget retur til højtalere...kan jeg overhovedet finde noget nogenlunde ordentligt til omkring kr. 2000,-? Hvad med Panasonic SB-TB20 til omkring kr. 2000,- http://www.panasonic.dk/html/da_DK/1451748/index.html Jeg ved godt der er mange emner om dette, men jeg mangler specielt info omkring ovenstående højtalere fra Panasonic. Hvad nu hvis jeg f.eks. køber en Onkyo 606 tilslutter HDD-optager dertil, vil jeg så kunne benytte Viera-link, når nu den ikke er tilsluttet direkte til tv-et? |
|
Panasonic 42PZ80
Panasonic DMR-EX87 Onkyo SR606 Harman Kardon HKTS11 Apple TV 3 PS3 Canal Digital TV-boks med HDD |
|
![]() |
|
kslotha ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Marts-2007 Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Har iøvrigt overvejet køb af HaboSAT10 + HarboSUB10 til kr. 3995,- Men så ryger budgettet jo lidt oj jeg vil gerne holde mig under 18-19000,- kr. Nogen forslag til hvor der evt. kan spares? Hvad får jeg reelt ud af, at bruge Panasonic SA-BX500 istedet for f.eks. Onkyo 606? |
|
Panasonic 42PZ80
Panasonic DMR-EX87 Onkyo SR606 Harman Kardon HKTS11 Apple TV 3 PS3 Canal Digital TV-boks med HDD |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Med kr. 5.500,- for reciever og højtalere ville jeg overveje dette tilbud fra digitalo.de: Yamaha recieveren er i samme klasse og med samme specifikationer som den meget roste Onkyo 606 - herunder afkodning af de nye HD lydformater. Højtalersystemet fra Canton er lidt sværere at finde noget på, men generalt plejer Canton at være god value for money. Bedre billede her: |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Måske dette kunn være noget: Onkyo TX-SR606 + KEF KHT 2005.2 til 6400+ fragt Et Panasonic 42PZ80 kan du jo få til omkring de 9000 nu alternativt 7300 + levering fra tysk land Og din HDD EX78 kan vel få for omkring de 3000, så hænger det vel næsten sammen med dit budget Bare et forslag |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
Harman Kardon HKTS11
2400 + forsendelse
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
shit der er da en oki pris..... ![]() |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja har set tilbudet fra csmusiksysteme, men lortet er jo silver og det kan jeg
altså ikke leve med... ved godt, at det er en bagatel, med skidtet skal jo passe sammen. Det forslag der ligger på Harmon.. Det lyder umiddelbart interresant. Er der ok lyd i sådan noget. Jeg hørte Jamo a400 i en butik idag, og det lyder helt ok. Hvordan er ovenstående i forhold til, og hvad med Harbosound... er det i en klasse langt over noget af ovenstående? |
|
Panasonic 42PZ80
|
![]() |
|
![]() |
I den prisklasse du søger er det ok lyd
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |