|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 15-November-2008 kl. 23:47 |
Kom med jeres aktuelle holdninger til virusprogrammer.
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Jeg bruger Avast og har gjordt det i flere år nu
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Absolut unødvendige.
Redigeret af Sandal - 15-November-2008 kl. 23:56 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Fuldstændige uoverflødige.
Har ikke haft en eneste virus siden jeg skiftede til Leopard. |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Har brugt Avast på 3 pc'er og installeret det på mange andre, det virker godt og enkelt. Rydder godt op i vira under installation og blander sig ikke unødvendigt i alle programmer. Niels |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7245 |
![]() |
bruger AVG virker fint til mig |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Jeg har prøvet et par gange, hvor noget har forsøgt at angribe min pc og der har Norton været til god hjælp.
- Norton går for at være det mest enkle, selvom det er dyrt og måske fylder meget. Men beskyttelsesprogrammer tror jeg ikke kan undgås i dag. Jeg ved, der er nogle internetleverandører som tilbyder virusbeskyttelse, men så tror jeg ikke man har den samme form for styring, som hvis man har sit eget virusprogram. Men jeg vil godt dreje debatten hen til købte contra gratis - kan der ikke være usikkerhed med gratis virusprogrammer i forhold til købte? Og når jeg har My Security Center med, så er det bl.a. fordi den kan fås til 199,95 i Føtex Er My Security Center et nyt program - kom med bud. Redigeret af T-teknik - 16-November-2008 kl. 09:53 |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Nod32 er klart det bedste jeg har prøvet, og har prøvet en del
Redigeret af Sert - 16-November-2008 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Har brugt AVG i flere år. Har ikke oplevet problemer med det. At det er nødvendigt er jo egentligt sygt. |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Har og bruger avast .....virker fint efter hensigten , og bruger så spyhunter en gang imellem til at fjerne det værste spyware....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Jeg bruger F-Secure, det virker simpelthen suverænt
![]() |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Bruger også AVG Free, (V8.0), det kører fint. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |