|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
Teko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 27-September-2005 kl. 18:17 |
|||||
Hej Jeg skal have mig et nyt tv! Jeg overvejer Thomson 32wh412B som Elgiganten har på tilbud, men jeg kender intet til Thomson er det godt eller skidt de laver
Forslag til andre apparater i samme størrelse er velkommen Redigeret af Teko |
||||||
Mvh
Teko http://www.Rcø.dk Husk at: Hvis du er i Florida og binder din elefant til et parkometer, så skal du betale parkeringsafgift. |
||||||
![]() |
||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||||
Hej Teko Bilka har Sony TV på programmet for tiden, det man kalder et rigtigt godt tilbud. /Lars |
||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||||
![]() |
||||||
Teko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|||||
Redigeret af Teko |
||||||
Mvh
Teko http://www.Rcø.dk Husk at: Hvis du er i Florida og binder din elefant til et parkometer, så skal du betale parkeringsafgift. |
||||||
![]() |
||||||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
|||||
Thomson laver gankse udemærkede TV. De er ikke så kendte
herhjemme, men det er et såkalt "mærevare" TV, på linie med f.eks. Sony
og Philips, ikke noget som f.eks. Medion der bare køber TV hvor de er
billigst og sætter deres egent navn på.
MEn der er ikke andet for et at tage ud og kigge på det og sammenligne det med andre modeller i samme prisklasse. |
||||||
![]() |
||||||
Rande ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|||||
Jeg kan helt klart anbefale storebroderen til den. Den hedder 612B Den kan lidt mere af det hele. Hipix (flere linier), 1500s teksttv, fantastisk billede og lyd. Prisen er 5.999kr |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Jeg kan ikke finde 32wh612B, men prisen er noget højre.
Så jeg kikker på det i Elgiganten Men tak alle sammen |
||||||
Mvh
||||||
![]() |
||||||
Rande ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|||||
Den er ikke inde på deres hjemmeside, men kig endelig og sammenlign. Du får meget mere for prisen
|
||||||
![]() |
||||||
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
|||||
Kan roligt anbefale Thomson. Har selv hentet og installeret et standard 28" tv, og det kører perfekt.
![]() |
||||||
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Nå så er der et Thomson tv på vej. Selvfølgelig prøvede de at sælge en tillægs forsikring, men nej tak
Tak igen |
||||||
Mvh
||||||
![]() |
||||||
DonRio ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|||||
Jeg har lige siddet og hygget mig i en 30 minutters telefon kø til Elgiganten, blot for at få at vide at de ikke har 32WH612B. Rande, i hvilken af Elgigantens butikker har du set 612'eren ? Efterskrift: Nå, modellen hedder 32WE612B, og den har de i Elgiganten (som bestillingsmodel). Redigeret af DonRio |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |