|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 20-November-2008 kl. 12:52 |
Hej. Er der nogen der har et godt tips til at åbne og evt. redigere Works filer, når jeg ikke har Works??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
Du kan åbne Works filer bl.a. i Word. Når du har valgt "Åbn" skal du blot ændre filtypen fra Word (*.doc/*.docx) til Works (*.wps) |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Nej, det virker ikke, selvom alle funktionerne i office pakken er installeret.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Prøv og se her: http://office.microsoft.com/en-us/word/HP011881161033.aspx |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok - tak det sidste tip ledte frem til en converter der klarer opgaven. Et tillæg til word, så den kan klare det. tegninger der er tegnet i Works bliver dog ikke konverteret korrekt, men det er lige meget lige nu. Egentligt mærkeligt at OpenOffice ikke kan åbne Works filer. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Works har altid været udbredt proprietært - Et rigtigt MS kendetegn. ![]() |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg har da heller aldrig brugt Works, andet end måske nogle ganske få gange - for læææænge side. Ellers har jeg altid brugt MS Officepakken.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |