|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DK16V ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 06-November-2008 kl. 22:17 |
Hejsa! Jeg står og skal vælge imellem de 2 ovenstående afspillere. Jeg er mest hooked på 500'eren mest pga. designet og størrelsen... Den ser mere robust ud, bryder mig ikke om designet på 550'eren, syns' det ser lidt "billigt" ud...især pga. dybden på kun 22 cm.... Jeg ved godt at 500'eren døjer med lange opstartstider men det rør mig ikke. Er 500'eren ellers forældet i forhold til 550'eren? (Jeg er ligeglad med adgangen til nettet....) Help a newbie...
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej DK16V. Efter min mening er den forældet i forhold til s550'eren Du selvfølgelig også opdatere 500'eren, men her skal opdatering ske via en disk, da den ikke har en ethernet port. Om 550'eren den er robust eller ikke robust synes jeg er en subjektiv vurdering, men jeg synes nu den er rimelig robust Håber det hjalp lidt mvh, Rod83 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej 16DKV Har selv købt en 550´er og den virker godt men ikke hurtigt. Hvad angår kvaliteten er det et både og. Fjernbetjeningen er nogenlunde god, skuffen er ikke den stærkeste(dog bedre end Denon 1930 dvd-afspiller)og den kan larme lidt i opstart. Jeg købte den fordi den har 7.1 analog ud og det nyeste lydformat sådan at min efterhånd ikke helt nye surround forstærker samtidigt kunne opdagteres. Man får meget med for pengene og kigger man sig onkring vil man kunne finde et godt tilbud. God jagt
|
|
![]() |
|
DK16V ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Nå så faldt valget på en 550'er, og kom sgu osse liiiige til at købe en ny reciever, en Sony STR-DA3400ES.... Glæder mig som et lille barn til det kommer hjem! |
|
![]() |
|
poolplayer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Har du modtaget dit nye legetøj og er du tilfreds, specielt receiveren? Står og "vakler" - DA3400ES eller om jeg skal røve en bank og hoppe på DA5400ES |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Håber du er glad for dit nye legetøj godt du ikke valgte 500'eren den er altså ikke det vilde at skrive hjem om hvad billed og lyd angår. Så der spares op til ny afspiller i det nye år :D |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |