|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
angak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 21:34 |
Jeg har egentlig nogenlunde bestemt mig for hvad jeg
kunne tænke mig, men kunne godt tænke mig lidt input. BenQ W5000 QualityScreen 170x96 Ca. 10.000 kroner til Surroundreceiver + højtalere Er der nogen steder i Østjylland hvor man kan se en W5000 i aktion? Også gerne lidt information om lærreder osv Glæder mig til at høre jeres mening! |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Hiv fat i AV Precision. Han kan både demonstrere omtalte projektor (i dertil indrettede lokaler i Vejle), sælge dig den og derefter kalibrere den (hvilket er et must, især med netop den). Han forhandler også Lissau, som jeg har læst skulle være på højde med Quality Screen. Han burde, for at det ikke skulle være løgn, også være leveringsdygtig i noget fornuftig surround indenfor omtalte budget.
|
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
Hej angak Kan kun tilslutte mig Naiera - kontakt Otto. Mht. "nyheden" om at AV Precision er gået sammen med Bigture, giver det Otto mere tid til det han er ekspert på nemlig billede og lyd. God fornøjelse |
|
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Hvad har du af muligheder? Her tænker jeg på plads, budget, ønsker mm?
![]() |
|
![]() |
|
angak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Rummet er ca. 4x4 meter og jeg har regnet med et budget på 40-50.000 kroner. De penge skal indeholde ALT som skal bruges |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |