|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() Sendt: 22-November-2008 kl. 23:02 |
Hvis man lige skal til Flensborg på juleindkøb, så kan man jo kigge forbi Mediamarkt og se om der er danske undertekster på nogle af deres BlyRay tilbud: http://www.mediamarkt.de/multimedia-prospekt/flyer_kw48/pdf/ page_12.pdf Per |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg købte et par titler i Tyskland for hvad jeg mener er 6 måneder siden. Det var absolut sidste gang jeg gjorde det. En af dem var der end ikke engelske tekster på og begge 2 manglede det originale lossless lydspor som var på udgaven i england og USA. Siden er jeg gået langt uden om tyske releases. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |