recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Media sharing fra PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMedia sharing fra PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kirneh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2005
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Media sharing fra PC
    Sendt: 25-November-2008 kl. 14:43
Jeg har læst en del rundt i det her forum, men er stadig ikke helt så klog som jeg håber at blive.

jeg har en PC stående i et hjærne af min stur. Der er ca 10 meter over til fjernsynet.
Jeg vil gerne kunne afspille hvad jeg nu har på min på på fjernsynet i en god kvalitet (720p eller 1080p).

Jeg har kigget på en box som Popcorn A110 eller en Tvix.
Men da min pc altid er tændt virker det på en måde som overkille for mig.
Jeg ville aller helst have at PC'en stod for at spille videoen. Så ville der jo aldrig blive codex problemer.

At trække et hdmi kabel fra pc til tv og så få fjernstyret pc'en på en eller anden måde er lidt svært da der skal et ret langt kabel til (MIN 15 meter).

Er der nogen mulighed for at få billede fra min pc til tv og for at kunne fjernbetjene den fra tv'et, eller skal der en "aktiv" extender ind over som afspiller videoen ?
Til top
kirneh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2005
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2008 kl. 11:10
Nå det ser ud til at jeg må i gang med at finde en Extender box der kan dække mine behov :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu