|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
ujn2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 27-November-2008 kl. 14:34 |
|
Hvordan kan jeg tænde min PC/Media Center med en IR fjernbetjening? Den skal kunne startes fra helt slukket tilstand. Hvad skal jeg bruge? PS. Hvis et bestemt bundkort er nødvendigt så skal det passe til en Intel E8500 Core 2 Duo processor. Tak. Redigeret af ujn2 - 27-November-2008 kl. 14:34 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Fra helt slukket tilstand kan du kun gøre det med en fjernbetjent stikkontakt. Hvorfor skal den være helt slukket? Kan du ikke nøjes med stansby eller dvale? Den kan forøvrigt heller ikke vågne op af sig selv for at optage, hvis du har behov for det |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Stikkontakten skal selvfølgelig være tændt. |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Det her kan godt: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=pc&varenr=61813 Mvh. |
||
![]() |
||
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
En pc der er slukket kan ikke vågne af sig selv. Standby og Dvale kan godt. Ved dvale kan du ikke vække den med en remote. Men godt med et tryk på tastaturet. (er ihvertfald ikke lykkedes for mig på noget tidspunkt.) Hvis der er en optagelse planlagt og du sætter den i standby, så vågner den for at optage og falder i søvn igen bagefter. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
|
Hvad snakker du om. Det er et DVB-T kort og det kan aldeles ikke vække en slukket PC. Det kan en fjernbetjent stikkontakt i øvrigt heller ikke (alene). PCen skal være i standby eller dvale for at man kan vække den med remoten. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Øjeblik
Redigeret af enand - 27-November-2008 kl. 15:31 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Om det her: Remote Control Power On/Off
With the exclusive Remote Power On/Off function, your PC can be powered on/off by the bundled remote control. - og det her: Power Up Schedule RecordingVideoMate Vista E900F supports power up dual schedule recording. You can record two different TV programs at once. Power Up Schedule Recording can automatically power up your system for scheduled recording. When the recording is complete, it then shuts down the system. Whether the PC is on or off, the Power Up schedule recording automatically performs on time. Mvh. |
||
![]() |
||
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Jeg må rette dem der siger at det ikke kan lade sig gøre. Mit kabinet har indbygget IR modtager. Kabinettet er forbundet direkte til strømforsyningens 24-pin connector. Kabinettet har så yderligere en 24-pin connector som går i motherboard. Dette betyder at man altid har lys i VFD'en samt at PC'en kan tændes fra helt slukket tilstand, med fjernbetjeningen.
Kabinettet er et Origen æ S10V |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Og maskinen er hverken sat i standby eller Dvale. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
|
Der står ingen steder i ovenstående at remoten kan tænde PCen fra slukket tilstand, og det kan den faktisk heller ikke. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fedest - det havde jeg lige overset. Mit er et Origenae S14V - men jeg får nok først tid til at hælde ting i det i juledagene. Men så har ujn2 da allerede to veje at gå. Mvh. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |