|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 27-November-2008 kl. 22:06 |
jeg vil forsøge at sætte 2 subwoofer til mit anlæg, men kan ikke rigtig finde noget kabel. den ene subwoofer er der 2 phono indgange på og på den anden er der 1 subwoofer indgang, begge er aktive subs. på min reciver er der kun den ene sub udgang. kan det ikke lade sig gøre at koble dette sammen og i bedste fald vil det have nogen virkning at sætte 2 subs til anlægget |
|
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hej Djangs. Som jeg forstår det så er det to forskellige subs du vil sætte til dit anlæg?? Det kan sagtens lade sig gøre at koble dem begge til recieveren, du skal bare bruge et Y-kabel ala dem du ser her. Altså kører de begge to på samme udgang fra recieveren. Held og lykke med dit projekt. Redigeret af Christian H - 28-November-2008 kl. 10:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |