|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() Sendt: 23-November-2008 kl. 18:37 |
|
Jeg syntes PS3, online delen er gratis---
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Med mindre i SKAL sidde i sofaen så wii'en nok det bedste bud.
Men PS3'en er også skøn - f.eks. et spil som Warhawk er total fedt sammen med split screen, MotorStorm 2 har også split screen og RFOM2 skulle blive helt unikt. |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Tjae der er vel 3 muligheder. Med fare for at starte en religions krig er de tre muligheder her ridset kort op. Nintendo wii. Grafikken er last generation, til gengæld er den meget børne venlig. og festlig i venners lag da spillene er meget baseret på at man skal hoppe rundt og bevæge sig meget. Det kræver lidt plads hvis man vil udnytte den fuldt ud. Pris ca 2000 Kr. Xbox 360. Der er flere forskelige udgaver fra omrking 1300 kr til ca 2400 kr. Det er den konsol der findes flest spil til. Grafikken er i top. Den er ikke helt god til de mindste børn. Den har muligheder for at man kan bruge den som et begrænset media center ( streaming af fim + musik fra PC) Den larmer en hel del når den er tændt, og det koster et årligt gebyr at spille online. PS3. Den dyreste af konsollernekoster omrking 3400 kr. Man kan dog ofte finde den på tilbud til omkring 3 k eller købe fra England hvis man har mod på det, og spare en del. Heller ikke denne konsol kan anbefales til de mindste børn. Der er efterhånden kommet rigtigt mange gode spil til den. Grafikken er helt i top, de fleste spil ligner dem til Xbox, men enkelte titler er endnu flottere. Den har indbygget bluray drev, der er temmelig god kvalitet + man kan opgradere softwaren til bluray løbende da den er online. Det er gratis at spille online. Den kan bruges som som media center. Har indbygget trådløst netværk.
|
||
![]() |
||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Klondike dækker enlig meget godt. Et par enkel ting jeg er uenig med, men det er mere smagsags.
360 har nu mulighed for at rippe spil fra dvd´en over på harddiske som så gør lyden til et meget lille problem!(blæser lyd er eneste tilbage og den vil lyden fra spillet nok overdøve let!) Grafik er faktisk helt den samme MEN PS3 halter uheldigvis bagud når vi snakker framerate og AA i spil. ellers er de ens mere eller mindre(Grafik mæssing er Gears of war 2 bedste der er ud efter min menig). Og det gebyr MS tager for online delen er pengene værd. Xbox Live er stadig det bedste online system der er (Fuck jeg elsker deres ny party system!) Men i sidste ende kommer det an på hvem konsollen er til og hvad spil der skal haves. Ved du nævner multiplayer in sofaen, men det dækker jo stadig mange spil (Alt fra skydespil, sportsspil til instrument spil(Rock band)) Personlig vil jeg til hver tid forslå 360 over WII og PS3.(har alle, ok Wii solgt igen. Da det mest skuffene konsol jeg nogensinde har ejet(Og jeg været nintendo fan siden den gode gamle NES 8bit)). Og grunden er at maskinen hvor spil kører bedste på generalt, billiger og større spil udvalg, bedre kontroller(smagssag!!), bedre online(penge værd og er kun 250kr om året), Nye dashboard er genial og nok glemt et eller andet. Skal siges jeg da også nyder min PS3. Og spil bliver også købt hvor de kører bedste(Som været 360 for de spil jeg vil have). Blu-ray er nice og i sig selv mere end nok til gøre PS3 værd at købe. |
||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
||
![]() |
||
Frossenfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Jeg købte en Wii for et lidt over et år siden, næsten af samme grund som OP. Kort sagt har jeg indtil videre været ganske skuffet. Der er få spil som er enormt sjove sammen med vennerne (her kan jeg især anbefale Boom Blox), men generelt har den skuffet mig meget. De rigtig gode spil kan tælles på én hånd, efter min mening. Til gengæld har jeg haft enormt meget sjov med min Xbox360 sammen med vennerne. Spil som Castle Crashers, N+, Geometry Wars 2 og selvfølgelig Guitar Hero har jeg fået mange timer til at gå med, sammen med drengene. Ligenu venter vi bare på Rock Band 2....... |
||
![]() |
||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Venter på Rock band 2? Udkom for 1 uge siden faktisk(kun på 360), og instruementer skulle komme december/januar
|
||
||
![]() |
||
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
PS3 eller Wii!
PS3 - LittleBig Planet, Resistance 2, Gran Turismo: Prologue, Super Street Fighter Turbo Remix HD, Wipeout HD osv...! Rigtig "sofa-hygge" konsol Wii - Meget fedt til fester når folk er fulde, rigtig party konsol. "Party konsol" Havde valgt PS3 da du får rigtig meget for pengende! Installer Linux på den og så har du mulighed for at køre emulators Nintendo, Super Nintendo, MaME kunne blive ved! Især hvis man allerede har en gamer pc (dunno om du har?) efter min mening ikke den store grund til at invenstere i en Xbox 360, da mange af spillene alligevel bliver portet der til - IMHO!! så vi undgår flamebait. Til jer Rock-Band lovers! Køb jer et rigtig instrument istedet og start jeres eget band, whatever! Tro mig sgu meget mere hyggeligere. Redigeret af Monolithos - 28-November-2008 kl. 18:23 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Først til sidste del. Længe siden jeg set den type crap sagt. Jeg kender flere guitar spiller der NYDER rock band(min bror er en af dem). For mig er rock band 2 det bedste sofa hygge spil der er. Og rest af det du siger er ren smagsag. (udover linux delen. Med lød ikke til det var det han var efter) |
||
||
![]() |
||
Monolithos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Haha, bare træt af folk poster "cover numre" på youtube! Men det efter min mening og ikke din. Kunne da også være han fandt hyggen i at sidde med en guitar i hånden og jamme med nogle mates? frem for at game rock-band hvem ved? Redigeret af Monolithos - 28-November-2008 kl. 19:50 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Alle nummer er faktisk master´s. Så næsten intet cover, derimod de flest nybegynder på guitar prøve jo spil kendte nummer. Dette er jo covers.
Sorry, men kun ikke lade være. Altså han snakker om konsol og jeg gave ham en ide til et spil. Og så kommer du ind og siger Rock band er crap iforhold til rigtig guitar. HVOR INGEN AF DE 2 KAN SAMMELIGNES!(Ja skulle skrives med caps!).Blev jo ikke spurgt om rigtig vs spil vel? vel?. Nope han spørger til konsol og derved bliver rock band bedre forslag end rigtig guitar |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
I know! Nu tænker jeg bare på alternativer - resten af det jeg skrev, må du vel give mig ret i? Trods alt weekend kan ikke altid være seriøse her på forummet ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sad spillet gears of war 2. Så nej være ikke så seriøs da jeg skrev det :p Heller ikke bruge caps så(flest folk ender med skip alt skrevet i ren caps ><)
Jeg vil stadig sige 360 over PS3(udover vis man også vil have blu-ray og gaming, så vil jeg forslå PS3 ><). Men jo de spil du har nævnte er gode, og skulle kunne give nogen gode timer ved tv´et. Nå ja i sidste ende er jeg mere online og singleplayer spiller en "party at my place" spiller. :p |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |