Hey,
Da vi er mange der leder efter den mest optimale løsning til at distribuere musik i huset, tror jeg at jeg har fundet den løsning der passer bedst til mine krav. Mit krav er dybest set bare, at jeg gerne vil have en fjernbetjening jeg kan ligge på bordet når jeg har gæster, og at man på den måde kan vælge musik.
Jeg har på nuværende tidspinkt en squeezebox duet, men mener at fjernbetjeningen er for dårlig til mine krav. Den er træls at søge efter musik på, og man har meget lidt overblik over musikken.
Jeg har nu set at man via en iPod touch og programmet VNC Lite, kan styre sit windows over iPod og dermed naturligvis også Winamp, som jeg mener er det klart bedste program. iPodden har en stor skærm så man kan få noget overblik og samtidig kan man få hele tasteturet frem på skærmen hvilket gør søgning efter sange nemt.
Mit spørgsmål er egentlig bare om der er nogen herinde, som har prøvet denne kombination? Jeg vil nemlig ikke investere i en iPod Touch, hvis ikke det fungerer som jeg forventer.
Redigeret af dannybach - 30-November-2008 kl. 17:27