|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 30-November-2008 kl. 23:19 |
Hejsa Har lige coffei spanish lesson under faste podcast Hvordan gør hvis jeg vil høre mads og monopolet? Hvis du kan forklare det omhyggelig vil jeg være glad da jeg ikke kender noget til podcast overhovedet Hilsen Jan |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
Nå jeg var hurtigst selv høre lige mads og monopolet nu duet go nat |
|
![]() |
|
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Hejsa...
Hiver lige den her tråd frem igen... Jeg har samme problem! Ville gerne kunne høre de sorte spejdere via podcast men kan simpelthen ikke gennemskue hvordan man gør. Jeg har læst mig igennem manualen og diverse forums og så vidt jeg kan se er det ikke beskrevet nogle steder! Hvis jeg går under podcast på duet controlleren får jeg 3 valg muligheder, nemlig Odeo, podcastAlley top 50 og PodcastAlley 10 newest. Ingen af disse giver mulighed for at finde DR. I Squeezecenter kan jeg tilføje en ny feed under konfigurationen, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive for at få adgang til DR P3.... Jeg kører min SB duet op mod en iMac.... Er der nogen der kan hjælpe? Mvh Diamanten ![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Du skal bruge din PC'er og starte browseren op på xxx.xxx.xxx.xxx:9000 Undder indstillinger på fanebladet Podcasts tilføjer du URL'en for de sorte spejdere (http://podcast.dr.dk/p3/rssfeed/desortespejdere.xml). Så har du adgang til dem fra din Controller Redigeret af kim.t - 20-December-2008 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Kanon.... nu virker det, tak for hjælpen
![]() Lige et tillægs spørgsmål. hvor finder du URL adressen inde på DR.DK? Jeg kan kun finde nogle XML links..... og skal man så installere en URL for hvert program? Altså man kan ikke bare få adgang til alle DR's podcasts vha én URL adresse... |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Så vil jeg lige dele nogle geniale links. Jeg har brugt de her to Tak til http://radio.rosted.net/. De gør, at jeg har adgang til alle podcasts fra DR, vil jeg tro. Har de ovenfor diskuterede og mere til. Ud over det har jeg samtidig adgang til alle DRs radiostationer og en masse kommercielle fra hele landet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |