recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt ophæng til LCD/Plasma TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligt ophæng til LCD/Plasma TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-HJN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2005
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Emne: Billigt ophæng til LCD/Plasma TV
    Sendt: 29-September-2005 kl. 20:51

Jeg har søgt længe i dette forum, på hifi4all og rundt omkring på nettet for at finde et billigt ophæng til mit 32" LCD TV. Jeg kunne ikke finde noget under 700 kroner men lige som jeg var ved at give op, faldt jeg over det her:

SMS MSD BASIC Tilt

Jeg købte det hos computersalg.dk for 379 i går og fik det i dag. Det er god solid kvalitet. Og så understøtter det Vesa 75x75/100x100/200x100/200x200
Der medfølge et hav af skruer til alle standarderne, så man er sikker på at der er noget der passer til ens skærm.

Så hvis der er andre der lige som jeg har søgt efter et godt og billigt ophæng. Jeg har fundet det. Og så passer det til næsten alt og har endda tilt funktion.

Til top
granada Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2005 kl. 22:05

Hej !

Hi-Fi-klubben har en udgave af deres verdensberømte VM acoustics sadelledsbeslag som passer til fladskærme med Vesa 75x75/100x100. Det kan både tiltes og drejes og bære op til 25 kg.

Til top
JanBo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2005
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 17:20

Den HJN har fundet koster 699Kr i Hi-Fi klubben  http://www.hifiklubben.com/dk/Produkter/Billede/Tilbehoer/de tail/SMS_VESA_200_TV__video_tilbehoer.htm?id=6895

Den anden til 349Kr i Hi-Fi klubben ser noget primitiv ud til prisen. http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/billede/tilbehoer/de tail/VM_ACOUSTICS_Vesa_.htm?id=6324&rv=6325

Til top
granada Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2005
Point: 75
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2005 kl. 07:18

Hi Fi klubbens hedder Vesa 1 og Vesa 2 (ikke vesa 75). De kan bære op til 50 kg og er ikke primitive men meget smarte. Det er et saddelled svarende til leddet i din tommeltot. Stærkt og bevægeligt. Der er verdenspatent på det så vidt jeg er orienteret.

Til top
-HJN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2005
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2005 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af JanBo JanBo skrev:

Den HJN har fundet koster 699Kr i Hi-Fi klubben  http://www.hifiklubben.com/dk/Produkter/Billede/Tilbehoer/de tail/SMS_VESA_200_TV__video_tilbehoer.htm?id=6895

Ja det er det dobbelte af hvad jeg gav ved computersalg.com! Man skal passe på i HiFi-klubben! 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu