recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 50PZ80 bestilt - Hvilket 5.1 sæt ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket50PZ80 bestilt - Hvilket 5.1 sæt ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakobsen88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Emne: 50PZ80 bestilt - Hvilket 5.1 sæt ?
    Sendt: 01-December-2008 kl. 22:43

Halløj :-)

Efter en evighed af research, faldt valget på et 50PZ80 fra Panasonic .. Nu står jeg så med et par håndøre til overs, og ville egentlig bruge dem på lidt lyd til tv'et..

Det skal siges, at jeg absolut intet forstand har på højttalere eller des lige, så jeg er virkelig på bar bund..

TV/Anlæg skal bruges i forbindelse med en HTPC/Xbox 360 .. HTPC'en har et SPDIF stik, som jeg formoder man skal bruge når lyden skal føres over til anlæget? PZ80'eren har et PC stik, hvor jeg formoder man bare føre billedet over fra DVI porten på grafikkortet til PZ80'eren.

Jeg er ved at investere i en Xbox 360 med HDMI, men hvorledes får jeg den til at spille med anlægget og tv'et?

Prisen må være den helt store udfordring, da jeg ligger med et maksimum på 3000,- eftersom tv'et lige har stået mig i 14.500,-  

Ved næsten ikke om jeg tør sige det, men jeg vægter udseendet meget højt .. PZ80'eren er langt fra det kønneste TV, men billedet skulle være uovertruffent i den prisklasse hvorfor det vandt over Samsungs langt kønnere LCD modeller.

Umiddelbart har jeg haft udkig på Samsung HT-TZ315R eller Philips HTS3568 .. Som det fremgår af disse to, læner jeg mest til en løsning hvor den fysiske størrelse er ens på for/bag højttalerne.

Er det helt umuligt at få opfyldt mine krav, men en nogenlunde lyd kvalitet, indenfor min prisramme? Som sagt, vægter jeg design over lydkvalitet, selvom det må være en dødssyn herinde ;-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu