|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() Sendt: 03-December-2008 kl. 14:31 |
Jeg er ude på at få min computer til at larme mindre. Er kommet frem til at det er min PSU der støjer. Det er en NorthQ 850w. Mit spørgsmål er nu, hvis jeg renger med jeg har brug for en PSU der er mindst 620w men er mest støjsvag og samtidig kan tåle at spille high-end games hvad vil i så anbefale og hvorfor ? |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Har du link til hvor den kan købes ? Hvad er prisklassen ?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg kan godt anbefale denne, har den selv. |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Jeg har selv en SeaSonic som xcardman også linker til, men Enermax'en skulle lige være lidt bedre! Enermax'en kan købes hos PRC-Data, men den er da blevet vanvittigt dyr! Jeg havde også valgt Seasonic'en så.
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Er det ikke bedre at udskifte blæseren med en støjsvag , hvis der ikke er andet ivejen med den du har.
|
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Har selv Corsair's HX serie, og det er bare en lækker PSU!
|
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det ved jeg ikke om man kan.. og hvad skal man så købe hvis den skal passe til ? Redigeret af Djaz - 03-December-2008 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Jeg har selv den her.
Siger ikke en klap selv når min quad core penryn og mit 4870 grafikkort folder sig ud. Jeg skal nærmest have ørerne ind i blæseren for at opdage den kører. Kan varmt anbefales. Lydt dyr godt nok, men sådan er det jo hvis man vil have Rolls Royce udstyr. |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Enig, Corsair er vejen frem ![]() Har selv en 520 watts udgave. Kablerne kommer i en lang sok, og så har du mulighed for at tage de ledninger ud, som du ikke bruger - virkelig en lækker detalje, da det mindsker rod og giver et bedre airflow i kabinetet. |
|
|
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Eller Be Quiet! Dark Power PRO - den er jeg meget glad for. Den passer perfekt i mit Antec Performance One P182 SE kabinet. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Der er ingen grund til at købe en overkill strømforsyning.
Markedet har bevæget sig hen imod at man snart ikke kan køre noget på under 600 og skal det være highend, så kræves 850 watt. Hvad har du kørende som ikke kan klares med en 400 watt godt bygget strømforsyning? Jeg ville gå efter Enermax, Seasonic eller Corsair. Bruger dog kun Seasonic i mine computere, da de aldrig har givet mig problemer og ikke larmer. Redigeret - glemte lige at nævne at det jo er Seasonic som laver Corsairs strømforsyninger. Redigeret af Cyberguyen - 03-December-2008 kl. 17:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |