|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
weblance ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() Sendt: 03-December-2008 kl. 18:21 |
Jeg har en Samsung fladskærm af M86 modellen. Den har MPEG-2 DVB tuner, og da jeg overvejer at blive Boxer kunde da de "ryger i luften", skal jeg bruge en MPEG-4 dekoder. Spørgsmålet går så ud på om fjernsynet kan opgraderes, så det kan dekode MPEG-4? |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Teoretisk ja, men tror ikke du finder en tuner på det alm. markede, du bare kan stoppe i. Du bliver nok nødt til at få dig en stb. fra Boxer. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
![]() |
Ja, ved hjælp af dette Converter/kortlæser modul: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1643&zoneid=5 |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10608 |
![]() |
Ja, hvis TVet har et CI interface. Det ved jeg dog ikke om det pågældende Samsung TV har. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hvis TV'et ikke har et Common Interface (CI slot) kan det slet ikke bruges til Boxer. For samme slot skal bruges til abonnementskortet. I så fald må man have en løs boks foran TV'et istedet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
weblance ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
TV'et har et CI slot
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40564 |
![]() |
Så er det modulet og et kort du skal have fat på. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen!
Det der med at blive Boxer kunde er droppet igen pga. manglende finanser. Men her til oktober når DR lancerer de nye kanaler, kræves der en MPEG4 dekoder ikke sandt? Er det muligt at købe en konverter så jeg kan se de nye kanaler, eller er det forebeholdt Boxer kunder? Eller vil det være bedre for mig at købe en settop boks i stedet? Redigeret af weblance - 04-Juni-2009 kl. 08:47 |
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
Køb en boks |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
Det er endnu ikke muligt at købe et modul, der kan konvertere det nye HE-AAC audiosignal, som DR og Boxer benytter i forbindelse med MPEG4, så du må gå efter en boks....
Redigeret af miri - 04-Juni-2009 kl. 09:11 |
|
miri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |