|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() Sendt: 04-December-2008 kl. 13:35 |
Nu da Boxer snart går i luften er det vist på tide at få bestilt det nødvendige isenkram. Jeg har kig på FireDTV T/CI, men synes jo nok, at kr. 1499,- er lige i overkanten for sådan en PC løsning. Den må kunne købes billigere, men hvor? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det må også være muligt at bruge technotrend budget T1500, som kan forsynes med ci-interface og CAM... Det er væsentlig billigere løsning, www.dvbshop.net |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Billigste er DVBshop.net.....Husk du skal jo også have CAM med.(DVBshop er billigst med CAM i EU) Bestiller du Firedtv ink CAM hos DVBshop, koster tuner ink CAM og porto ca 1400kr...I DK snakker vi typisk 3-500kr mere end dette...
avh har gode erfaringer med Technotrend, men han er en avanceret bruger der benytter DVBviewer og DVB-S med conax. Hvis ikke du er avanceret og ikke vil gøre det samme som avh (og det vil du ikke ift til dine forespørgsler) så går du klogt i at betale det det koster for FireDTV + Viaccess by Smit... Redigeret af Patriarken - 04-December-2008 kl. 15:48 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Når det koster kr 178 at retur sende en pakke til udlandet, så skal der ikke meget knas til at de 3-500 sparet er spildt. Optrækkeri af Post Danmark. I tyskland koster det fx 7€ (ca 53kr.) at sende en pakke til danmark... Redigeret af Hodor - 04-December-2008 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Har fundet den i en svensk netshop til 1693,- SEK, hvilket er endnu billigere end DVBshop.net. Måske det er laveste nuværende pris? Jeg har allerede CAM. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Ilfg. Nordea. Ved køb af 1.693,00 SEK skal du betale Ved køb af 168,00 EUR skal du betale Dertil skal du lægge evt fragt og ofte en kreditkortsgebyr. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Du bliver faktureret i Euro uanset hvilken valuta du viser på hjemmesiden. Deres priser i Kroner passer derfor ikke perfekt.Redigeret af Hodor - 04-December-2008 kl. 16:52 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er det forøvrigt ikke således at hvis du opgiver et VAT (SE) nummer, så sparer du de 19% moms?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
tvviewer2008 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Kan floppydtv dvbt/c [ http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p2250_FloppyDTV -T-CI-BDA-FireWire-mit-CI--HDTV-.html ] virke med f.eks. stofa eller yousee samtidig med boxer bare ved skíft af interface? Er der to antenne indgange
|
|
![]() |
|
![]() |
Da det er et DVB-T kort virker det ikke med Stofa og Yousee, men min tråd går altså på prisen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Har du overvejet en TechnoTrend Connect CT-3650. den koster 707.- + forsendelse og er både dvb-c og dvb-t. jeg har kun rigtige gode erfaringer med den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |