|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 06:24 |
vil det ikke være en ide at lægge an til et fælleskøb af denne hos AV-Connection.
Oppo BDP-S83 Blu-ray Player May Be First (Almost) Universal Disc Reader
OK, yes, we're thinking what you're thinking: The number of people who have collections of SACD and DVD-Audio is surely smaller than the number of people with HD DVD libraries—perhaps Oppo should have gone the full distance and put in HD DVD reading capability too. (We'll be sure to ask them when they start talking about this product.) Given the visible feature set and Oppo's reputation in the upscaling world, we assume this will be one damn fine BD player. But I'll just say right now that it won't be cheap. [AVS Forum via Electronista] UPDATE: Here's what Oppo confirms—no HD DVD of course, just as we suspected:
|
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Formoder du mener AV Precision, ellers ret mig endelig... Det er måske lidt tidligt at rykke i kedlerne, når hverken pris eller intro-tidspunkt kendes endnu. Én ting er hvad der siges om den amerikanske model, noget andet er hvornår den europæiske er på gaden. Derudover, så vil jeg formode at distributionsformen vil være identisk med DVD-udgaverne, og ligesom med DVD'en vil der sandsynligvis ikke være luft i avancen på den vejl. pris til at give nogen former for rabatter. |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
ha ha ja det var lidt tidligt på morgenen. |
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg er på nuværende tidspunkt meget interesseret.
Godt initiativ ![]() ![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
APB1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg er også klar....Hvis den er så god som skrevet.
|
|
APB1
4 stk SA1280mkII, 1 stk. SA720AV,SVS PB12-plus, Onkyo TX SR 804E, Sanyo PLV Z4, LISSAU, |
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Er der nogen der ved noget om hvordan den ( og egentlig også DVD 983'eren) håndterer SACD. Har hørt at det kun er 980 der kan levere det som et DSD signal. Det vil jo være synd at konvertere til PCM først. Kan ikke andet end ændre lyden.
Om man så foretrækker DSD eller PCM er jo så en smagssag. Men ville gerne have begge muligheder i betragtning af at man ikke kan høre dem først. |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Så vidt jeg har læst kan DV983 (og dermed måske også BD983) ikke sende
SACD ud som DSD, men konverterer det til PCM. Teknisk set er det mest korrekt at holde signalet i DSD, men det kan være svært at finde en receiver, som med sikkerhed ikke selv konverterer det til PCM før det laves om til analog |
|
![]() |
|
APB1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Er der ved at være noget nyt om denne maskine, tænker hvornår den er på gaden.....
Redigeret af APB1 - 17-Oktober-2008 kl. 08:30 |
|
APB1
4 stk SA1280mkII, 1 stk. SA720AV,SVS PB12-plus, Onkyo TX SR 804E, Sanyo PLV Z4, LISSAU, |
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Jeg skal bare ha' den - Fælleskøb eller ej. |
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
Noget nyt om hvornår den Oppo lander på det danske marked?
|
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
Ingen der ved noget?
![]() |
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det senest jeg har hørt er slutningen af november
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |