|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lusk666 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 08-December-2008 kl. 22:20 |
Jeg har besluttet mig for at få lavet en lille "hjemme" server. Så vidt jeg kan læse mig til er der mange der anbefaler følgene setup: Mit "problem" er at jeg gerne vil køre raid 0 på boardet. Samtidig regner jeg med at smide server 2003 eller server 2008 på den. Har lidt på fornemmelsen at jeg løber ind i nogle raid-driver problemer. Mailet til gigabyte og spurgte om der var nogle raid-drivere tilgængelige, men det var der desværre ikke. (kun til xp/vista) Kunne også være der var en helt anden løsning som jeg ikke har tænkt på. Og inden i begynder at forslå synology, så er det ikke godt nok, da jeg skal bruge exchange :) På forhånd tak |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |