|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Soundcop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 08-December-2008 kl. 22:58 |
Jeg er ved at lave en lille hjemme bio til ungerne
Jeg har købt en Dell DLP 2800 ( brugt )og jeg har en Freecom 350 ... ja min Tvix bliver i stuen ![]() men nu mangler jeg så et Surround sæt , som ikke koster en arm jeg har ca 2000-2500 at købe for , og det betyder ikke noget om det skal købes på inet. pfht Soundcop |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg vil uden tvivl, anbefale dig et Logitech Z-5500.
Jeg hørte det i går hos min fætter, og det er simpelthen noget af det bedste, jeg har hørt til prisen. Du får i hvert fald den rigtige surroundsoundfølelse, og der er fin smader på. Der er nogle til salg inde på dba ![]() /Zirio |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Jeg kan også kun anbefale det Z-5500.
Havde det også til at starte med, og det spiller utroligt godt, taget i betragtning af det er et "PC" højtaler sæt ![]() |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
![]() |
|
mbrandtjensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Til den pris kan jeg også anbefale Logitech Z-5500. Min lillebror har det sæt, og jeg her endnu ikke hørt så meget lyd til så få penge andre steder.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
køb et sæt Logitech Z-5500, du får ikke et bedre sæt til 2500 kr.
du kommer ikke til mangle bas. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
![]() |
|
Soundcop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tja så har jeg bestilt et sæt JVC TH-L1 , da det er den som har de fleste muligheder ..... så er der jo kun tilbage og sige mange tak for alle input
![]() sættet kommer godt nok med en pasiv sub , jeg tror at jeg lige støver min gamle Jamo SUB 650 lidt af , og ser om den ikke kan "køre" sammen med sættet God Jul til alle |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den kan du rimelig sikkert ikke bruge, da den passive Sub fra anlæget, jo får forstærkning fra Reciveren i dens Sub Out, og det signal er ikke egnet til en aktiv Sub. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm oki .... og øv øv , men tak for tippet så må jeg se hvordan den der er med lyder , det er jo også "kun" en børne bio jeg vil lave |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |