|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 05-December-2008 kl. 14:27 |
Hej Tænker det kunne være interessant at vide hvordan fordelingen er. |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Du har glemt en meget vigtig del. Nemlig DVBViewer som mange bruger herinde.
|
|
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Bruger MeediOS på Vista Ultimate.
Redigeret af Corax - 05-December-2008 kl. 15:28 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
uhh min må være plex på en mac mini, men plex er jo en fork af xbmc, så er nok den rigtige :D
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Hvad hvis man har MediaPortal på både Vista og XP?
Fint initiativ med afstemning (tror vi har haft den før), men synes ikke at svarmulighederne er helt gennemtænkt. Om man kører FX MP eller DVBViewer på Vista eller XP er jo ikke så relevant, i forhold til hvilken Software man har valgt. Endte med at stemme MP på XP, for det var den der havde flest stemmer og den skal jo helst til tops ![]() |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det er jo stupidt med denne form for afstemning! Bruger jeg Libero eller Brugsens, eller drikker jeg vodka eller gin Hvad skal jeg bruge til at xx % bruger DVBViewer, eller at yy% bruger Mediaportal. Det giver da ikke nye brugere en reel mulighed for at vurdere hvad han/hun skal vælge ! Hold jer nu til kendsgerningerne: Nogen er bedst tjent med VMC, nogen er glade for MediaPortal, nogen elsker (eller hader, men bruger) DVBViewer.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Det hjælper heller ikke meget, når afstemningerne stadig
er bug'ed. Jeg stemte igår og kan nu stemme igen. Endda på samme IP-adresse. ![]() |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Nu står der jo ingen steder, at afstemningen er lavet for nye brugeres skyld. Jeg synes også det er interessant at vide hvem der bruger hvad. Hvis du synes afstemningen er stupid, skulle du måske bare holde dig væk. Din favoritsoftware er jo alligevel heller ikke repræsenteret - ha ha |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja lige som i bananstater, der er det jo også begrænset hvad man kan stemme på |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |