recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drobo og BitTorrent klient
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDrobo og BitTorrent klient

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Drobo og BitTorrent klient
    Sendt: 09-December-2008 kl. 18:47
Nogen der har erfaring med Drobo? Jeg har en Asus eeeBox (med windows) som skal stå gemt væk inde i et skab sammen med en Drobo.

Kan det lade sig gøre at installere en Bittorrent klient på drobo'en og styre den fra min mac som er på det samme netværk?

Den er som sagt koblet på min eeeBox, som altid står tændt, så den vil altid være tilgængelig på netværket. Burde det ikke kunne lade sig gøre så?

Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil det så kunne fungere hvis jeg køber en DroboShare? Så kan Drobo jo kobles direkte på min router, som en NAS.

Giver alt det her mening? :)
But did you die?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 20:43
Jeg antager at din Drobo (USB box) er forbundet til eeeBox'en som igen er forbundet til dit LAN, ikke?

Hvis ja, er det nemmeste at køre BT klienten på eeeBox'en. Eftersom du kører Windows, er gode gamle uTorrent et oplagt valg. uTorrent kan administeres via det indbyggede webinterface eller remote desktop.

Med en DroboShare kan du få en decideret NAS, og der er mulighed for at compile egne applikationer til DroboShare, herunder BT klienter (det er vist kun CTorrent som findes til DroboShare).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 21:34
Jo det er korrekt. Kan du forklare (så jeg kan forstå det :) ) hvordan jeg får adgang til det web interface fra min mac?
But did you die?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu