|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tosse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 09-December-2008 kl. 20:33 |
Hej. Jeg har købt 3 stk. Arctic Fan Pro TC 80 MM til mit Silverstone LC20M - Black kabinet hvor jeg har monteret et gigabyte GA-MA78GM-S2H motherbord, men jeg kan ikke få blæseren til at virke når jeg sætter den i Sys-Fan. Noger der ved hvad jeg før galt? Og kan det passe at man kun kan tilslutte en blæser? |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
De blæsere er jo temperaturstyrede ifølge http://www.tweak.dk/tests2.php?id=40. Citat fra artiklen:
"Noget som evt. kan være dårligt er, at hvis temperaturføleren ikke bliver varm, så kører blæseren slet ikke, ...". Så måske er temperaturen for lav og måske kan temperaturstyringerne ikke fungere ordentligt, hvis blæserne ikke bliver forbundet direkte til strømforsyningen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |