recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Videoredigerings-Program - Anbefaling?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVideoredigerings-Program - Anbefaling?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuskarlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juli-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Emne: Videoredigerings-Program - Anbefaling?
    Sendt: 10-December-2008 kl. 12:57
Hejsa...

Fra min jordomrejse sidste år... Har jeg ca. 10 timers rå optagelse (10 x mini DVD skiver) som jeg ahr kopieret ind på computeren som VOB filer (VIDEO_TS mappe)

Så er spørgsmålet så nu hvordan jeg får redigeret det på den nemmeste mulige måde. Når jeg siger redigering, så tænker jeg følgende:

- Klip i filmen, tage det brugbare
- Indsætte effekter
- Indsætte lyd effekter, evt baggrundsmusik

Hvad er nememst at bruge til det? Har set på Pinnacle Studio 12. Men er det værd at give sig i kast med? Eller er der nemmere og bedre programmer derude?

Redigeret af rasmuskarlsen - 10-December-2008 kl. 13:07
Til top
henninge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 21:06

Oprindeligt skrevet af rasmuskarlsen rasmuskarlsen skrev:

Hejsa...

Fra min jordomrejse sidste år... Har jeg ca. 10 timers rå optagelse (10 x mini DVD skiver) som jeg ahr kopieret ind på computeren som VOB filer (VIDEO_TS mappe)

Så er spørgsmålet så nu hvordan jeg får redigeret det på den nemmeste mulige måde. Når jeg siger redigering, så tænker jeg følgende:

- Klip i filmen, tage det brugbare
- Indsætte effekter
- Indsætte lyd effekter, evt baggrundsmusik

Hvad er nememst at bruge til det? Har set på Pinnacle Studio 12. Men er det værd at give sig i kast med? Eller er der nemmere og bedre programmer derude?

Jeg bruger selv Studio 12, der kan alle de ting du søger. Programmet er let at bruge og går for at være det bedste på markedet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu