recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony S350 DVD afspilning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony S350 DVD afspilning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Korsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony S350 DVD afspilning
    Sendt: 13-December-2008 kl. 16:25

Hejsa

Min gamle Sony DVD afspiller leverer ikke et særligt godt billede på mit nye 40w4000 så nu er jeg på udkig efter en ny afspiller. Har tænkt mig at købe Sonys blu-ray BDP-S350, men performer den lige så godt som en god DVD afspiller med opskalering når vi snakker DVD afspilning???

Mvh Kasper

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2008 kl. 16:36
Har en selv en sonys350 og den gør det udmærkedet, men min denon 1930 som er en mellemklasse afspiller er noget bedre. Man kan dog mest se forskellen ved ældre film. Det som er vigtig ved dvd er ikke opskalering af dvd, men om den kan de-interlace PAL dvd-film korrekt.
Hvis du kan en 50 tommer eller projektor spiller opskalering af dvd en rolle. 

husk dvd bliver aldrig til HD

Redigeret af xcardman - 13-December-2008 kl. 16:38
Til top
Korsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2008 kl. 17:11

Ok tak for svar. Jeg kommer mest til at bruge den til DVD afspilning (endnu) og gider næsten ikke have én af hver maskine!

Nu skal det så også nævnes at når jeg siger "god" DVD afspiller tænker jeg noget i stil med dette: http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=DVPNS708HB& goto=productinfo&mainfunc=link

Som det er nu ser almideligt digitalt tv-signal noget bedre ud end billedet fra min 60 gram tunge DVD afspiller med scart tilslutning og det synes jeg ikke er  tilfredsstillende

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2008 kl. 19:20
Så kan du roligt købe en sony s350, det jo altid svært og vide hvad som er tilfredsstillende. 
Det er ikke kun mig som synes den er udmærket, flere test har vist det. Dem som har købt herinde er også tilfreds. 
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2008 kl. 19:31
Det er jo et spøsmål om hvor høje krav man stille til en DVD afspilling,
peronlig ville jeg vente på Oppo´s komme Blu-ray afspille, som nok bliver
en af de beste Blu-ray afspille til DVD, især til prisen, det er næsten sikke
at Sony S350 ikke kan værre med

Redigeret af Startrek - 13-December-2008 kl. 19:38
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2008 kl. 19:50
Den kommer måske til februar og prisen kendes ikke. Men sikkert til ca 5000 kr. en sony fåes til 1800 kr, og er en rigtig fin maskine.
men en Oppo bliver helt sikkert bedre til dvd, det kommer an på hvilken chip de bruger. billedet via blueray er der ikke så meget og hente. 
på et sony 40w4000 tror jeg ikke forskellen bliver så stor, at mere prisen
retfærdiggør det

Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 13:46
Jeg hiver lige fat i tråden igen (jeg brugte søge funktionen wuhuu!).

Jeg går selv og overvejer en S350 da de kan fås i England til 1 200 - 1 300kr, og sad selv og tænkte på hvordan den håndterer alm. DVD.
Jeg havde en Xbox360 fornyligt (via Component) til min Onkyo 706 og videre til Pio 508XD, der synes jeg billede så rigtig fint ud på nyere DVD'er. Hvordan vil en Sony S350 begå sig i DVD vs Xbox360??
Til top
mino Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2005
Sted: Hvidovre
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2009 kl. 18:22
Har selv lige købt en S350. Er voldsom tilfreds med det - gode DVD'er synes jeg ser fantaktisk ud.  LoTR er fabelagtig. Intet mindre.

Den matcher så også mit nye Sony 46W4500 og her skal man måske lige også tænke på dels betjeningskomforten, når ting bare spiller sammen SAMT på det faktum, at alle fikse tekniske featues, bliver 'automatisk' udnyttet når man har grej fra samme leverandør og i samme 'årgang'. DVs 24p, X.Y. colour space og alt det der, det virker bare når man sætter BD og TV på 'automatik'. Måske ikke vigtig for alle, men sgu cool nok.

Nå ja, jeg gjore også min kodefri i går (på DVD delen).

Til 2000kr inkl 2 film, købt i SonyCenter, er jeg super tilfreds.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu