|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
montan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 13-December-2008 kl. 20:48 |
|
Jeg søger en forstærker til indbygning sammen med en Squeezebox Receiver. Forstærker og SBR kommer til at ligge i skunken og skal trække højttalere i stuen. Jeg vil tro 30-40 watt er tilstrækkeligt. Nogen anbefalinger? |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Jeg kan klart anbefale en sumoh tinyamp. Kan købes hos
www.streamtech.dk |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
montan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
[QUOTE=KissmeTiger]Jeg kan klart anbefale en sumoh tinyamp. Kan købes hos Den ser spændende ud, men er der også lidt kræfter i den? Den skal bruges med 8 ohms højttalere.
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Har du købt højtalere montan, og i givet fald hvilke?
Hvor store skal de være, budget? |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Fra Stremtech.dk : "TinyAmp S30 yder 2x30 W i 4 Ω. "
Så den dækker nok desværre ikke dine behov. Passer perfekt til mit soveværelse ![]() |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Et sæt til max 3000,-. WAF skal være høj, ellers kommer de ikke op :-) Jeg har set på Jamo A510: http://www.jamo.dk/Default.aspx?ID=5852&M=Shop&PID=1 7132&ProductID=16628 |
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Hvis du har mulighed for at indkøbe i sverige, kan et par dfeldt Audioengine 5 i øjeblikket købes der for 2200 svenske kroner = ca 1550 d.kr. (Hjemlig pris ca 2700) De har høj WAF. flot finsih i poleret lak sort eller hvid, og indbygger 2x30 watt forstærker. |
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Ellers er der de her:
http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=44& amp;product_number=1144411 Og lidt billigere: http://www.hifiklubben.dk/produkter/julegaver/flere_spaenden de_julegaver/argon_7340a_hoejttalersystem.htm Begge med indbygget forstærker... ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Hvis du har mulighed for at indkøbe i sverige, kan et par dfeldt Audioengine 5 i øjeblikket købes der for 2200 svenske kroner = ca 1550 d.kr. (Hjemlig pris ca 2700) De har høj WAF. flot finsih i poleret lak sort eller hvid, og indbygger 2x30 watt forstærker. [/QUOTE] Glemte at smide et link ind. |
||
MVH
HPDahl |
||
![]() |
||
moli ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
De kan også fåes på dansk hjemmeside til 1750 DKR, hvis man gerne vil købe her i landet. http://cdon.dk/hjemme-elektronik/dfeldt_5_-_h%c3%b8jttalere_ (white)_-_2.0-608599
Morten L Redigeret af moli - 14-December-2008 kl. 19:47 |
||
Morten L
HTPC: Antec Fusion / ASUS DVBviewer / Display: TH 37PX70 Squeezebox'es / Vortexbox |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |