|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 12-December-2008 kl. 07:49 |
||
What's new in SqueezeCenter 7.3
se mere på http://www.slimdevices.com/su_downloads.html Redigeret af PSSO - 12-December-2008 kl. 07:50 |
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
hehe troede lige jeg kom føst med den gode nyhed. bare surt at Synology først LIGE er kommet med deres Squeezecenter Package v. 2.7.1 - bare lidt bagud og den nye 7.3 indholder ellers rigtig mange spændende ting så der må man bare gå og vente og vente og vente....... |
|||
![]() |
|||
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
||
Ja mange gode faciliteter og tjenester, men desværre ikke i lille Danmark (Deezer, Amazon, Pandora). Er der nogen, der har kendskab til om disse tjenester kan bringes til at virke fra DK? Er ellers blevet klippestabilt i 7.3 specielt på netværksdelen. Lydudgangen på Controlleren virker også nu i 7.3 (der kommer en ekstra afspiller op på Controlleren) |
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
Jeg kan sgu ikk få min udgang på Controlleren til at virker! Hverken på min computer eller på min Synology/NAS. Er der et sted man skal slå det til får at det overhovedet virker?? |
|||
![]() |
|||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
Bare plug dine sennhesisern i udgangen og enable udgangen i menuen Indstillinger-avanceret-lydafspilning |
|||
MVH
HPDahl |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
så spiller det, det sgu da meget smart synes jeg! |
|||
![]() |
|||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Det er da totalt og aldeles fantastisk ![]() Så har man lige fået 2 "hjemme-ipods" ! En af de afgjort bedre firmwareupdates jeg har oplevet med alt det elektronik jeg efterhånden har fået indenfor dørene. |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
||
Nu er jeg nødt til at spørge..... Jeg har kun med enkelte få startproblemer siden maj/juni med stor fornøjelse kørt min Duet via Squeezecenter 7.0 og SSODS 3.0 beta på min NAS (Synology 207+). - Men nu synes jeg at 7.3 lyder meget interessant. Men kræver det en total reinstallation af både Squeezecenter og SSODS (som jeg husker som noget langhåret) ?? Eller kan man klare det med en opdatering af både Squeezecenter og SSODS ?? |
|||
![]() |
|||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Synology har jo en Squeezecenterpakke nu ( i stedet for ssods). Hvad der er bedst skal jeg dog ikke kunne sige. Synologypakken gav vist nogle problemer i starten, men mon ikke det er løst nu.
Du må ind på http://oinkzwurgl.org/ssods_downloads , http://forums.slimdevices.com og synology.com og studere det lidt nærmere. |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
||
Tak for svar. Jeg har nu været inde på de sites du refererer til. Jeg er dog stadig i tvivl om man kan nøjes med at gå ind på sit squeezecenter og her opgradere til 7.3, eller om det også kræver at man opgraderer eller reinstallerer ssods fra min 3.0 beta ( som kører fint) til 3.14. |
|||
![]() |
|||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
||
Jeg ser I alle kører med NAS. Er der nogen der har erfaring med Windows Homer Server og Squeezecenter? |
|||
![]() |
|||
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
Der tager du fejl. Jeg bruger en gammel PC (WOL), med en windovs server installation. Kunne lige så godt være en Ubuntu eller andet. |
|||
MVH
HPDahl |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |