|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 06-November-2008 kl. 18:33 |
Jeg har lige fået denne besked fra TEAC. At forsinkelsen skyldes, at Twonky skal spille max er trods alt en undskyldning, jeg kan leve med! /kris
TEAC have decide to bundle the Audio server Software TWONKY Vision to our WAP´s very sharply, because of some technical problems that we had with the previous one. Redigeret af kris - 06-November-2008 kl. 18:42 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Mere forsinket: Nu siger TEAC 15. december... det begynder at lugte af '09.... /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
Slutningen af næste uge (uge 50) er TEAC's seneste bud! /kris |
|
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Julehandelen er nok ikke uden betydning for dem, så mon ikke den dato holder. //jm |
|
![]() |
|
![]() |
TEAC oplyser, at de har modtaget første sending i torsdags (11. dec.). Så måske jeg når at få min inden jul... /kris |
|
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Skulle blive sendt far Tyskland den 18 december så måske er julen reddet. Den version der kommer kan ikke afspille FLAC, skulle dog komme i en senere opdatering. //jm |
|
![]() |
|
![]() |
...måske den sendes allerede 17.12... jeg har et spinkelt håb om at kunne flashe den for hele den pukkelryggede juleaften.... /kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
MP3-player.de oplyser nu, at min WAP-4500 er afsendt fra Tyskland og ankommer i København inden for 2-4 dage... måske det alligevel bliver jul... /kris ps: nu anføres den da også endelig som værende på lager: http://www.mp3-player.de/index.php?PHPSESSID=71c6920fe095a0f 627be76e34ee079d5&user_input=wap-4500&page=search Redigeret af kris - 16-December-2008 kl. 18:20 |
|
|
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
glæder mig til anmeldelse. jeg er blevet meget lun på en sonos med ipod touch, men måske gode anmeldelser kan få mig tilbage til teac
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Harfået samme besked, 1 stk WAP 8500 er på vej.
![]() //jm |
|
![]() |
|
![]() |
Kl. 7.21 i dag fredag 19. december er den nået til Taastrup ifølge DPD-trackingen, så mon ikke pakken er meget tæt på København... /kris |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |