|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morten Rasmusse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 17-December-2008 kl. 12:44 |
Hej Forum, Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Sony 40W4500. Jeg afventer nu leveringen af min reciever Sony DG820 og Blue-ray afspiller Sony BDP-S350. Jeg har købt et Harman Kardon højtalersæt HKTS 11. Min umiddelbare indskydelse var at smide et HDMI kabel mellem blue-ray afspilleren og recieveren, og mellem recieveren og fjernsynet. Sådan som jeg har forstået det overfører dette kabel jo både lyd og billed. Sony skriver imidlertid i brugsforviringen følgende: When connecting an audio system that is compatible with control for HDMI, be sure to also connect it to the DIGITAL AUDIO OUT (OPTICAL) socket. Hvordan hænger det sammen? Mvh
Morten Rasmussen |
|
Tv: Sony KDL-40W4500
Reciever: Sony STR-DG820B Dvd/blurayafspiller: Sony BDP-S350 Højtalere: Harman Kardon HKTS 11 BQ 5.1 Samsung Youseeboks |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Kryptisk skrevet, men jeg tror konceptet er at for at HDMI control systemet skal virke, så skal der være lyd fra tv'et ned til receiveren, sådan at når du vælger "TV", så har du lyd fra tv'et igennem receiveren. Det kan du ikke gennem HDMI-kablet, det er kun lyd og billede IND i tv'et. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
...og det fremgår også af figur 3 her http://pdf.crse.com/manuals/3289452111.pdf
|
|
![]() |
|
Morten Rasmusse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Tak for svaret :-)
|
|
Tv: Sony KDL-40W4500
Reciever: Sony STR-DG820B Dvd/blurayafspiller: Sony BDP-S350 Højtalere: Harman Kardon HKTS 11 BQ 5.1 Samsung Youseeboks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |