|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() Sendt: 16-December-2008 kl. 22:02 |
nogen der har lidt indput til hvilken minibærbar pc man skal købe Skal ikke bruges til det helt store, primært mails, og alm internet. Der skal kunne lægges en officepakke på Wifi er et krav max 3500 kr Nogen, der har de vise ord herom? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Nu skriver du minibærbar - snakker vi her om max 10" ?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
jeps... |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
MSI wind U100 (er den samme som Aldi's Medion Akoya). Jeg sidder lige og er ved at smide XP på en eee 900 som jeg har købt brugt, og efter at have arbejde lidt med den tror jeg helt bestemt at en 10" er at foretrække frem for en 8,9". Den ekstra " du får betyder at tastaturet stort set er samme størelse som en alm. PC'er. Når vi kommer op i 10" synes jeg at eee er alt for dyr ift. andre mærker. Men hvis du kan nøjes men en 8,9" er der et kanon tilbud her på en eee 900 til 1299,- (i modsætning til knap kr. 3000 du skal give for en 10"): http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=EEEPC900 %2DW054 |
|
![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hmm, det lyder næsten for godt til at være sandt.. Kan man forvente at der er dansk tastatur når man køber i netshops som Getmore? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du klikker på "Udvidet" vil du se der står Svensk. Asus har kun 1 slags Nordisk tastatur til deres eee. Så den burde være god nok.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Vi har købt en Acer One til min kæreste og den er hun
ret glad for. Gav vist 2.700 kr. Dejlig lille, men på trods af det, kan man faktisk sagtens benytte den til det meste. Hun brugte den bla. til at se film på (rippet til HDD) da hun var i Jylland på noget skoleophold. Wifi virker fremragende på den. Har ikke nogen problemer med tastaturet. Ellers så jeg lige igår denne her: LG X110 hos Telmore. Den første mininote jeg har set med indbygget 3G modem - se det er skidesmart. Den kommer godtnok til at koste 3.900, men så er de 1.200 af dem til betaling af mobilt bredbånd (og betalt over 6 måneder). Måske en mulighed, hvis du har behov for at komme på nettet andre steder end der er Wifi. Redigeret af jonaskp - 16-December-2008 kl. 23:47 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ok, det er bare mystisk at de har to eee 900'er så, en til 1793,- og en til 1299,-. Der er forskellige produktnumre W053 og W054..? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er helt klar fremtiden med indbygget 3G modem, så man slipper for udstikkende USB dimser. |
|
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor der ikke er flere af de små mininotes der har det indbygget. LG'en som jeg linker til er faktisk den første jeg har set.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Den kører perfekt, lynhurtig til at starte op. Kører langt på batteriet og er helt lydløs da den benytter SSD. Linux er vejen frem på de helt små maskiner.... |
|
![]() |
|
![]() |
Desværre kommer de fleste med WinXP (en enkelt sågar med Vista) selvom det fordyrer produktet. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |