|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Boel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 17-December-2008 kl. 15:08 |
||
I HD pakken fra 1. Januar
|
|||
![]() |
|||
Fabrin ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
||
Smukt...
![]() |
|||
Mvh
Michael F. Hjort, Århus C Panasonic TH-42PZ70EA MacBook Playstation 3, Wii Onkyo TX-SR705 7.1 HarboSound Sat10+Sub10 |
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Ja, det var nok naivt at tro at vi fik den med gratis i fuldpakken Anyway, må lige holde øje med hvad de sender. Hvis de rent faktisk begynder at sende en fornuftig mængde gode film (som også kommer i HD), så kunne det være at det snart var på tide at investere i den HD pakke. Nu stiger den vel bare i pris? |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
I øjeblikket er der billede på kanalen hos YouSee og de har åbenbart valgt at sende i 720p, hvilket jo er positivt hvis det bliver det endelige format. Hellere lidt mindre opløsning end interlacing artifacts.
|
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Ja - 720p ved 12.5mbit og 5.1 AC3 ved 448kbps sendes der lige nu Super |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Ved I hvor de sender den henne? Frekvenser, kanalnr
eller hvad man nu bruger? Gider ikke lige lave en hel rescan hvis jeg bare kan tilføje kanalen til MediaPortal. |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Det kommer jo an på hvor i landet du bor, men jeg har den på 594 MHz. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Lidt besynderligt at en filmkanal vælger 720p@50Hz i stedet for 1080i@50Hz. De kommer til at udsende to identiske frames, hvilket er spild at bitrate (måske ikke så meget fordi det må komprimere godt, men 1080i havde alligevel været et bedre valg til en filmkanal). |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo klart, tænkte jeg ikke på. Bor i København. Har de ikke en kanaloversigt et sted, ligesom de har med de analoge kanaler? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så bør den også ligge på 594 MHz. hos dig. Der findes denne uofficielle YouSee frekvensliste, men her er den ikke med endnu, sammen med de sidste omlægning af kanaler i denne måned. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Tjae - det har du nok ret i Jesper - men jeg vil nu være meget godt tilfreds med 720p og 5.1 ac3 alligevel - der er i det mindste ingen bekymringer omkring deinterlacing :)
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Ja nu har TV2 jo aldrig været kendetegnet ved at være de kvikkeste knallerter på kajen. De koksede jo også aftalen med Canal Digital, da de gerne ville på deres parabol (de forlangte alt for mange penge). Det kan jo være at de har sat de samme tåber til at håndtere denne (meget tekniske) sag. TV2s moto er jo: Lad os ikke undlade at ødelægge en god film med dårlig teknik, når vi nu ikke kan få lov til at gøre det med reklamer midt i filmen! |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |