|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorsten1000 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 20-December-2008 kl. 12:28 |
Det ser ud til at Western Digital har en ny firmware klar mulig vis inden jul.
Selve posten fra ScottWD: http://www.avsforum.com/avs-vb/showpost.php?p=15341993&p ostcount=1588 Hele tråden (side 53) på www.avsforum.com http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1080840& page=53 Der skulle være ca. 40 rettelser/nye features. |
|
Venlig hilsen
Thorsten Jørgensen ------------------------ Panasonic TH-42PZ80E CD HD PVR box & WD TV Live & 3GB ReadyNAS |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det bliver jo spændende at se :)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Thorsten1000 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Lidt mere info:
Good to hear that everyone is as excited about the new firmware update
as we are. As I mentioned earlier we tried to pack as much as we could
into the first release. For those features that didn't make the 1.01
version we will be sure to fit them into the next one. Kilde: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1080840& page=55 indlæg nr.: 1631Here is a small sample of the features you can look forward to: More media file format support Enhanced Matroska (MKV) support Advanced subtitle support Enhanced power management Updated media playback and navigation options -ScottWD |
|
Venlig hilsen
Thorsten Jørgensen ------------------------ Panasonic TH-42PZ80E CD HD PVR box & WD TV Live & 3GB ReadyNAS |
|
![]() |
|
![]() |
Venlig hilsen
|
![]() |
|
mars-dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
ER der nogen der har prøvet... jeg kan sq ikke få det til at virke. Har hente filen og udpakket med winzip. derfter over på min HD.. men der sker sq ikke en skid og jeg kan ikke finde ud af det.. hjælp mig. Gør som der stå WD-side men ikke noget held: ER der en der kan lave opskrift for "mongoler" til mig |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg lagde dem bare i roden af min usb disk og tilslutede disken, efter den havde scannet disken for media filer kom den selv og sagde der var en opdatering og spurgte om jeg ville opdatere, hvilket jeg sagde ja til hvorefter den rebootede og installerede den nye firmware - og det var det.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
mars-dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
TAK NU VIRKER DET
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |