recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - blu ray hancock film hakker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketblu ray hancock film hakker

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Emne: blu ray hancock film hakker
    Sendt: 20-December-2008 kl. 09:45
hej jeg vil lige høre om der er nogen af jer der oplever at blu ray filmen hacock hakker det gør min 7-8 gange i løbet af filmen
Til top
Spitfire Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 09:47
Nej intet her, hvilken afspiller har du?
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Spitfire Spitfire skrev:

Nej intet her, hvilken afspiller har du?
samsung p2500 og det er den eneste film jeg har oplevet det på jeg har 243 blu ray det er måske filmen som er defekt
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 10:08
Er afspilleren opdateret?

Ellers er det filmen der må være problemet.
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Spitfire Spitfire skrev:

Er afspilleren opdateret?

Ellers er det filmen der må være problemet.        &n bsp;         &n bsp;   ja jeg har lige opdateret den med nyeste firmware der er frigivet d.6-12-2008 ja det er sikkert filmen jeg sender den retur og får en ny så må jeg se

Redigeret af akas - 20-December-2008 kl. 10:24
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 12:59
Vi så den på en Samsung 1500 via en Onkyo 606'er - her var der lydudfald et par gange.

Lyden forsvandt helt - selvom onkyo'en fortsat viste TrueHD i displayet (problemet kunne løses ved kort at trykke på pause og så play igen)... Ved ikke dog om problemet skyldes afspilleren eller selve blu-ray skiven.
Til top
noedskov Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Oktober-2005
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 13:34
Spøjst... Jeg har haft lignende oplevelser med min Samsung BDP-1400 (ikke opdateret).

Hos mig var problemet, at filmen Iron Man slet ikke ville gå ind i menu'en (dvs. ingen mulighed for at starte filmen; mens disc 2 med al ekstramaterialet fungerede fint). Ved filmen Cloverfield var der, som DanishBacon beskriver, udfald i lyden (kunne ikke fikses med pause).

Afspilleren afleverer lyden til min Marantz SR-7500, som ganske enkelt meldte "no data".

Eftersom jeg har 45-ish andre blu-ray film, antog jeg, det var filmene, den måtte være galt med, så jeg sendte dem retur, og fik 2 nye. Problemet bestod, og jeg har nu afleveret min BDP-1400 til reparation.

Jeg har netop fået at vide, at afspilleren ikke kan reddes, og jeg får pengen tilbage. Det forekommer mig en smule sjovt, eftersom den ikke havde problemer med alle de andre blu-ray film, jeg har liggende. Jeg klager dog ikke, da jeg får 500 EURO retur, for en afspiller jeg købte for 1 år siden

Det gør dog, at jeg måske er lidt tilbageholden med at købe en ny Samsung afspiller. Næste problem bliver så at finde ud af, hvilken afspiller der skal afløse min Samsung BDP-1400.

/Søren Nødskov Hansen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 19:35
Der har ikke været problemer med at afspille Hancock på min BD30. Synes heller ikke man hører om andre Pana ejere har problemer. Så måske skulle du skifte til BD35
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 19:38
Min er en BD-50 og har cirka 50 film, og har aldrig oplevet en hakken, heller ikke med Hancock eller Iron man.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 19:56

Oprindeligt skrevet af noedskov noedskov skrev:

Spøjst... Jeg har haft lignende oplevelser med min Samsung BDP-1400 (ikke opdateret).

Hos mig var problemet, at filmen Iron Man slet ikke ville gå ind i menu'en (dvs. ingen mulighed for at starte filmen; mens disc 2 med al ekstramaterialet fungerede fint). Ved filmen Cloverfield var der, som DanishBacon beskriver, udfald i lyden (kunne ikke fikses med pause).

Afspilleren afleverer lyden til min Marantz SR-7500, som ganske enkelt meldte "no data".

Eftersom jeg har 45-ish andre blu-ray film, antog jeg, det var filmene, den måtte være galt med, så jeg sendte dem retur, og fik 2 nye. Problemet bestod, og jeg har nu afleveret min BDP-1400 til reparation.

Jeg har netop fået at vide, at afspilleren ikke kan reddes, og jeg får pengen tilbage. Det forekommer mig en smule sjovt, eftersom den ikke havde problemer med alle de andre blu-ray film, jeg har liggende. Jeg klager dog ikke, da jeg får 500 EURO retur, for en afspiller jeg købte for 1 år siden

Det gør dog, at jeg måske er lidt tilbageholden med at købe en ny Samsung afspiller. Næste problem bliver så at finde ud af, hvilken afspiller der skal afløse min Samsung BDP-1400.

/Søren Nødskov Hansen

Jeg tror du har været uheldig med din BD-P1400, måske fordi den ikke har været opdateret. Jeg har selv samme model, som er opdateret. Jeg har ikke oplevet de problemer som du beskriver. Har set både Iron Man, BATMAN - THE DARK KNIGHT, BATMAN, INDIANA JONES 4, Mama mia samt Hancock. Alle blev afspillet som de skulle.

Til top
MadsChristensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2008
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 02:09

[QUOTE=noedskov]Spøjst... Jeg har haft lignende oplevelser med min Samsung BDP-1400 (ikke opdateret).

Du skulle bare have opdateret den..Smile have samme problem med min bdp-1400. Efter opdate ingen problem, + hurtigere opstart

Redigeret af MadsChristensen - 21-December-2008 kl. 02:13
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano
Pioneer lx-bdp91
B&W 802D
B&W 802N

Til top
tvit Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af akas akas skrev:

hej jeg vil lige høre om der er nogen af jer der oplever at blu ray filmen hacock hakker det gør min 7-8 gange i løbet af filmen

Hej jeg har samme problem med Hancock, det er ligesom den "skøjter" hen over scenerne, d.v.s den kører i hurtig mode uden lyd.
Og går i hak, skide træls
Jeg har en Sony BDP-S300 med den nyeste firmvare.
Så det kunne tyde på der er fejl med filmen.
m.v.h
John Winther
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu