|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() Sendt: 05-December-2008 kl. 14:17 |
|
Jeg har prøvet at kigge lidt igennem de forskellige tråde om fjernbetjeninger. Men har ikke helt fundet hvad jeg søgte. Jeg har brug for en universal fjernbetjening som kan bruges til Tv, Projektor, Video, Dvd, MC... kan det lade sig gøre og hvad er bedst egnet uden at koste flere tusind kr ? Hvis ja hvilken model er at fortække og hvad gør den bedre frem for andre ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
LogiTech One...
Kan via PC'en konfigureres til stort set alt - og alle funktioner på alt. Negativt? Jooeee, kan tage laaaaaang tid at få konfigureret... M.v.h. |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Kan kun tilslutte mig det, Logitech harmony One er et super bud til under en tusse... EDIT: Og for hvad det er værd, så synes jeg ikke at den var svær at sætte op, heller ikke at det tog specielt lang tid, men det afhænger nok lidt af hvilket level Nørd man er ![]() Redigeret af detlef - 05-December-2008 kl. 15:22 |
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
holder mig til koret her.. men sæt tid af til den.. den kræver ind |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
|
der findes mange gode fjernbetjeninger på markedet. og harmony one er en af dem. Men før det bliver helt fuldendt (efter min mening) er det et "must" med en eller anden form for RF extender. Det er jo ikke alle produkter der har lige god modtagelse, plus man kan gemme sine apperater væk, man har den totale frihed og alle de små irritationsmomenter hvor den ikke lige tænder en ting er væk Men selve senderen i harmony one er der ikke noget at klage over. |
||
|
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
I sådan et tilfælde kan man så vælge Harmony 895 eller 1000. |
||
![]() |
||
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Hvor kan man købe en sådan en og hvad er prisen på dem ? |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Logitech Harmony 895 er incl RF extender, pris ca 1600 kr. Logitech Harmony 1000 er excl RF extender, pris ca 2000 kr. RF extender tilkøbes og koster ca 600 kr. |
||
![]() |
||
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
|
jeg kører selv med maxumin remote extender. Og det virker bare |
||
|
||
![]() |
||
Nuno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Hej Djas,
Jeg har selv en Harmony 885, som kan købes for ca. 750kr nu. (getmore) Den virker med IR, men jeg har ikke brug for extenders, da mine enheder står fremme. Jeg synes at Harmony One er klodset, så den blev bevidst fravalgt. |
||
Pio 5090H, Pio BDP-320,Arcam DV-79, Arcam AVR-350, Audiovector S3 Signature, SC-signature center og KX baghøjtalere.Blue Heaven kabler. RP2 (Openelec)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er efterhåden mange forslag. Logitech 885 Ud over nogen har extenders og andre ikke... hvad kan jeg forvente af forskel. For jeg vil da fortrække at nøjes med at bruge 750 kr på Logitech 885 :-D
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Min egen opfattelse af forskellen på forskellige fjernbetjeninger er: - Nogle har skærm (touch), andre har ikke (generelt) - Opsætning. Nogle bruger en pc, andre learning eye eller begge dele - Logitechs er meget nemme at sætte op (via pc) og har en rigitg stor IR database. - IR signalet sendes med forskellig kraft. - Jeg synes ikke Logitech har den bedste byggekvalitet Med dit prisleje er Harmony One et rigtig godt valg, dog er der ikke mulighed for RF hvis det skulle komme på tale. Det pæneste design af ovennævte remotes (subjektivt), touch skærm samt mange hardbuttons Redigeret af JFalkenberg - 16-December-2008 kl. 15:12 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |