recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LBP - 2 player på samme PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLBP - 2 player på samme PS3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baronen3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: LBP - 2 player på samme PS3?
    Sendt: 20-December-2008 kl. 12:41

Er der ikke en som kan hjælpe mig?

Fruen har for første gang nogensinde givet udtryk for, at et spil så sjovt ud, og hvis vi begge kunne spille sammen, ville hun måske købe det.

Det vil jeg jo prøve at udnytte, så jeg både kan spille LBP og samtidigt købe et andet spil.

Jeg har læst en del anmeldelser på nettet men er ikke blevet klogere på om det er muligt at sidde med hver sin controller og spille LBP, på samme PS3, på samme tid.

mvh.

Baronen

Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 14:32
Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg har da indtrykket af (trailere, bagsiden af coveret) at man kan spille op til 4 på en gang, både sidde og lave en bane sammen eller spille en bane sammen
Til top
ArneBjarne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 14:57
Ja det kan man. Op til 4 spillere, den er ligeglad med hvor mange af de 4 der sidder på samme konsol og hvor mange af de 4 der er forbundet over netværk, bare summen er max 4
Til top
Baronen3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2006
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2008 kl. 16:08

Tak for det. Lige det jeg behøvede at vide.

Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu