|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rblaursen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 21-December-2008 kl. 22:53 |
Hejsa folkens Vi har lige flyttet lidt om på lyden i stuen i forbindelse med at konen var ved at løbe tør for plads til bøger i vores reol. Derfor er er mit B&O Oveture nu kommet ud af reolen og højttalerne er også blevet flyttet. Er der nogen der har gode erfaringer med at trække kabler til beolab højttalere rundt om dørkarme og ende i en pæn afslutning med det tykke gummi "kable", alternativt trække under gulvtæppe? Hvis der nogle der har links til pæne vægstik og kabelbakker, modtages det gerne. På forhånd tak og en rigtig god jul til jer alle. MVH Rene Birk Laursen |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Hej René
Da det drejer sig om Beolab 8000 hvor der ikke er display i højttaleren behøver i ikke at bruge et tykt kabel idet i kun skal bruge en 4 leder som kan købet i både sort og hvid og som kun er ganske tynd. Måske det løser jeres problem ? Se evt. efter kabel hos www.avconnektion.dk som laver kabel på bestilling, men også har færdige kabler til en god pris og bestiller i i morgen inden 12 har i dem tirsdag... (hvis de har åben mellem jul og nytår..) |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
rblaursen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Henrik Jeg har netop været inde på av-connection og kigge/bestille lidt kabler. Nu håber jeg bare det er det rigtige :-) Jeg kunne ikke finde et AUX T-stik (6270702), men har spurgt på dette også. Tak for dit hurtige svar. /Rene Birk Laursen |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
![]()
Hej René
Selv tak, og jeg er i øvrigt sikker på at de har splitteren også
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |