|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||||||||||||||||||
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() Sendt: 16-December-2008 kl. 23:44 |
||||||||||||||||||
Amazon.co.uk har pt. et tilbud hvor de sælger PS3 80 gb inkl. enten Little Big Planet, Motorstorm: Pacific Rift eller Resistance 2 til ca. £305 inkl. dansk moms. Med den lave pund-kurs bliver det ca. 2600,- + 60,- i fragt.
I samme bundle kan man tilføje et spil til £10, fx Need for Speed: Undercover, og man får et gratis HDMI kabel med. Jeg har bestilt PS3 80 gb, Little Big Planet, Metal Gear Solid 4, Need for Speed Undercover, Far Cry 2 og HDMI kabel til samlet ca. 3250,- inkl. fragt hvilket jeg synes er en ganske god deal. Ville blot lige viderebringe det til dem der kunne være interesserede i at spare lidt... |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
||||||||||||||||||
Der er allerede en flere sider lang tråd om det, og vi er efterhånden en del (incl. mig) der har købt.
|
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||||||||||||||||||
Jeg synes det er et superkoeb. Tillykke. Og tak til internettet!
|
|||||||||||||||||||
BORING! |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() |
||||||||||||||||||
Nu har jeg fulgt med et stykke tid og med det seneste pund fald hopper jeg med.
Men det man gør er bare smider LBP-PS3 i, det samme med HDMI kabel og Motorstorm f.eks. Synes bare ikke det er samme pris efter check-out. Ændre prisen sig først efter man har tastet kreditkort oplysninger? |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Strunck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
||||||||||||||||||
Dette tilbud hos game.co.uk er efter mit hovede heller ikke til at komme udenom. Tjek desuden de resterende bundles tilbud på deres side:
http://www.game.co.uk/PS3/Hardware/HardwareBundle/~r339024/P S3-80GB-Console-with-LittleBigPlanet-FIFA09-Motorstorm-Pacif ic-Rift-Ratchet-Clank-Quest-F/ |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() |
||||||||||||||||||
Jamen du har da helt ret... Jeg hoppede på og siger hermed også mange tak for hjælpen. Manglede nemlig lige fifa :) |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
||||||||||||||||||
Pund er helt ned til 7.88 i dag!!! Lige så snart at jeg har vælt min adresse, vise de lidt højere pris. Så kommer fragten på efter jeg har vælt mit credit card. Mario Kart with Wii Wheel (Wii) (2008) (Nintendo Wii) Buy new: (Proceed to Checkout)
(continue) (Choose credit card) (Continue)
Redigeret af Rob801 - 19-December-2008 kl. 07:01 |
|||||||||||||||||||
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
||||||||||||||||||
Hej Amazon.co.uk sender de fra UK ??? ... Nogle der har erfaringer med dette ... Jeg er lidt hook på at købe derfra, men vil helst ikke skulle betale told Hvordan er det også med Garanti ... Hvis man nu f.eks. køber et kamera fra Panasonic ... Kan man få det fikset i DK eller skal det retur til UK for rep ??? .. Kan man ikke få World garanti eller noget lignende ... På forhånd tak |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||||||||||||||||||
Har selv købt en PS3 fra amazon.co.uk, så ja de sender til Danmark. Du betaler ikke told da det er et EU-land, men du betaler til gengæld dansk moms. Garanti er forskelligt fra mærke til mærke. Nogen har en Europa-garanti, som dækker uanset, hvilket land produktet er købt i. Som udgangspunkt skal den nok tilbage til UK, men har læst flere steder at de skulle være rimelige pålidelige på det område. |
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
||||||||||||||||||
Sender Amazon.co.uk elektronik uden for UK - det mener jeg altså ikke. Jeg ved at Game.co.uk ikke sender noget som vejer over 1000g uden for England...
Jeg har selv lige fået en bundle fra Game, men den måtte min svoger, som er englænder, hente til mig pga. de ikke ville sende. |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
||||||||||||||||||
Og lige en anden ting med Amazon. Grunden til det bliver dyrere efter man har proppet det i kurven er, at når man vælger hvilket land det skal sendes til, bliver der tillagt moms for det land.
Det skal de ifølge lovgivningen, så det er der ikke så meget at gøre ved. |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Ja det opdagede jeg så lige. Lang næse til mig. |
|||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |