|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JEJON ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 23-December-2008 kl. 12:52 |
Hejsa
Har et velfungerende Vista baseret mediacenter (HP m7450.dk PC), der for nyligt er røget ud af stuen, og nu står i garagen med en Linksys Extender i stuen. Konceptet fungerer og skal udvides med flere extendere (børneværelser og soveværelse) - og derfor skal den også have flere TV-tunere. Lige nu har jeg een Hauppauge WinTV PVR2 USB2, men kan ikke få denne længere. Og da jeg syntes jeg har set for mange indlæg om problemer med forskellige tunere, så var det jeg tænkte på om der kan fåes en USB baseret device/boks der har flere analoge kanaler (kører på StofaNet i Horsensområdet) ?? Så hvad har folk gode erfaringer med med USB tilsslutning? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Jeg har p.t. en Hauppauge WinTV PVR USB2 til salg. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvorfor køber du ikke en PVR 500 PCI. Den kan fås i Den Blå Avis for ca. 400 kr. (har selv lige solgt en for 400). Den har 2 gode analoge tunere
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
JEJON ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Svar på 2 indlæg på een gang - EFFEKTIVT Flemming: mail mig pris og sted på jesper@no175.dk MCenterFreak: Sikkert en fin ide ... hvis man har en PCI slot |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Jeg er ikke hjemme her i julen. Vender lige tilbage mellem jul og nytår, hvis det er ok. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Fremgik ikke af dit indlæg at du var løbet tør for PCI. bare til din info, så er det langt bedre at bruge knappen Post, så er der ingen "Grønthøstere" der bagefter smadrer din email med spam |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |