|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vieira ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 18-December-2008 kl. 17:47 |
Hej Har netop købt en ny bærbar pc til min kone men den er begyndt at lave en blå skærm cirka engang om dagen, det sker altid når man er på nettet, der kommer en blå skærm hvor der står noget som man ikke kan nå at læse, og så lukker computeren ned, og starter op igen, det er meget iriterende, er der nogen der ved om man kan gører noget ved det ,evt. hente et program der kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Sæt den til ikke at genstarte ved systemfejl, så kan du måske tyde fejlen på BSOD. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Hej Vieira Har du løst det ? hvis ikke.. hvilket mærke/model er det ? og er det samme fejlmeddelse hver gang ? I så fald, hvilken ? |
|
![]() |
|
vieira ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej Prospect
Jeg har ikke fået løst mit problem (desværre) men har nu taget bileder hver gang skærmen går ned. mærket på computeren er en Acer Aspire 5735Z med dual core processor. Alle gange står der øverst bad pool cooler den laver forskellige tecnical information
***stop 0x000000c2 (0x00000007,0x0000110B,0x080A0008,0x84475378 og *** stop 0x000000C2 (0x00000007,0x0000110B,0x080A0021,0x842C06B8) og ***stop 0x000000C2 (0x00000007,0x0000110B,0x080A001,0x87095B18 og stop 0x000000C2 (0x00000007,0x000011B,0x080A0003,0x83FBCD90 og stop 0x0000000C2 (0x00000007,0x0000110B,0x080A0018,0x841BF168 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
"BAD POOL CALLER" er ofte et driver relateret problem. Du kan starte med at prøve en systemgendannelse fra et tidspunkt hvor du mener fejlen ikke skete. Hvis du ikke kan nå det før den går ned så start computeren i fejlsikret tilstand ved en trykke F8 før windows begynder at loade. Ellers må vi til at finde ud af hvilken driver det er der driller. Til den hjælp så prøv lige at skriv de sidste par programmer du har installeret, så som brænderprogrammer, antivirus osv. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen ang systemgendannelses prøvede at starte op i som du skev med F8 og så i sidste opstart som var bedst. den startede fint op men så kom denne besked kan du bruge det til noget. Problemsignatur: Flere oplysninger om problemet: Filer, der hjælper med til at beskrive problemet: Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger: nu er jeg ikke så skarp med det der computerværk her, men der er kun installeret en antivirus program som hedder super anti spyware, samt opdateringer fra windows update, ellers er der ikke installeret noget som helst. Er lidt irrititerende når man køber en ny computer, sp skal det bare vírke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja der er ikke noget mere irriterende men lad os se om vi ikke kan få gjort noget ved det. Det program du har installeret (Super anti spyware) det er ikke et anti virus program men et program til at fjerne spyware hvilket også er anbefalet at have. Jeg kender ikke lige det program men det virker fint. Jeg syntes dog stadig du skal prøve af afinstallere det også se hvordan windows reagere på det. Hvis ikke der sker noget så: 1: Få lavet den systemgendannelse hvis ikke du fik det gjort. (se hvordan det så fungere) 2: Har du tilsluttet ting som printer for nylig ? 3: Prøv at gå ned i start -> Kør -> skriv "msinfo32" (uden ") -> Tryk på components -> Tryk på Problem Device. Hvis der står noget i skærmen til højre så marker hver enkelt linje og kopier teksten herind i en besked.
|
|
![]() |
|
![]() |
hej
ny har jeg kavet en systemgendannelse, og afinstalleret super anti spyware programmet, den har ikke lavet blue screen endnu efter systemgendannelsen, men den melder ikke om nogen fejl når jeg laver den der msinfo32 ting, så det er vel positivt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så langt så godt, ja det er helt sikkert positivt. Prøv at vend tilbage hvis den brokker sig igen. |
|
![]() |
|
![]() |
hej igen Prospect Nu er den helt gal igen 3 gange hvor vi prøvede at starte den op igen, vi har prøvet at lave systemgendannelse som du skrev, men det har åbenbart ikke hjulpet helt på problemet. Ved du hvordan jeg finder ud af hvilke drivere den evt. er galt med hvis det er driverne, eller er det nemmere at sende lortet til service.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |