Lige for at opsumere tilbudet :
Handlerne skal foregå igennem mig(Michael Dahl)Expert KT-Radio Odense , for at flg priser er gældende.
pris på SC-LX71 KR. **.*** INKL. MOMS lager ca uge 42
pris på SC-LX81 KR. **.*** INKL. MOMS lager ca uge 43
Betingelse for rabet er min køb af 5 Reciever
Betaling bliver forudbetaling på valgt receiver samt fragt.
Fragt er ca *** kr (til post.dk gældende takst)
Forsikring kan tegnes optil 14 dg efter købet, og kan bestilles via mail til mig (Michael Dahl), hvor serial nr og type opgives. Så sender vi faktura samt 5 års garanti Specialsikrings bevis.
Forsikrings pris
SC-LX71 KR. 1095
SC-LX81 KR. 1195
(Sejlsol)Forsikringen er ikke Experts std forsikring, men en som KT radio har valgt at køre videre med efter overgangen til Expert, da den eftersigende skulle have bedre dækning(Experts std forsikring skulle vist også være mulig) Jeg (Sejlsol) skulle få noget materiale tilsendt om den, jeg kan sende til dem der måtte have lyst.
Tilbudet er gældende frem til 11 nov.
Michael Dahl's email er michaelkt-radio.dk (sæt @ efter michael)
Forbehold for prisændringer, trykfejl samt udgåede produkter
____________________________________________________________ ___
Jeg tror jeg har fået det meste med.
Send mig(sejlsol)gerne en PB hvis du vil benytte dig af tilbudet der kunne komme et eller andet der godt at få spredt ud til relevante)
*: Priser er fjerner af hensyn til forhandler
mvh Bjarne Nielsen (sejlsol)
Redigeret af SejlSol - 11-November-2008 kl. 23:17