|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pimmer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 27-December-2008 kl. 13:59 |
hej jeg skal have en blu-ray få først gang, så vil høre hvilken jeg skal vælge af de 2 sony BDP-S550 samsung bd p2500
|
|
![]() |
|
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
jeg havde samme valg her for en uges tid siden.
endte op med at købe en Sony S550 og venter nu på at den ankommet med posten. valget stod mellem de to pga jeg har en lidt ældre reciever uden HDMI ind og har ikke lige lyst til at skifte den ud nu her. så skulle bruge en med 5.1 analog ud og DTS-HA Master og TrueHD decoder indbygget. Men har efter et stykke tid fundet ud af at Samsungen ikke har DTS-HD Master decoder indbygget (endnu), men vil måske først blive låst op senere med en firmware update. Og tjaa det gider jeg ikke vente på :) de to afspillere er meget ens når man sammenligner dem, dog er Sonyen lidt hurtigere under opstart og load af film. |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Hvorfor ikke Panasonic BD55 det er da den der vinder testene?
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvad for nogle test? |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
De er begge gode og forskellene er så små, at det faktisk er lige meget hvilken af dem du vælger
![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Som dkwolf skriver understøtter Samsungs ikke DTS-HD Master endnu men ellers giver jeg dig helt ret :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |